Hallo iedereen,
Mijn naam is Kevin de Groot en ik heet op diverse fora (waaronder die van de Suzuki Tuning Club) Kallisto
Ik ben geboren in 1990 en op dit moment dus 22 jaar oud.
Ik woon in Almelo en ik heb sinds kort een blauwe Opel Corsa B GSI uit '00 van mijn schoonzus kunnen kopen
Er staat nu inmiddels een kleine 180k op de teller 
De Corsa is voorzien van onder andere:
- Elektrisch verstelbare (verwarmde) buitenspiegels;
- Alarmsysteem, geen idee tot welke klasse deze behoort;
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening;
- Remus einddemper met twee vierkantige sierstukken;
- Heldere koplampen met Angel Eyes (of iets wat erop lijkt);
- Veerpootbrug;
- Blauwe LED interieur-verlichting;
- Een beetje audio (ben nog met het inbouwen bezig);
- En vast nog wel meer...
Wat ik graag met de Corsa wil doen:
- Embleemloze grill;
- Schroefsetje eronder en verlagen;
- Lichtmetalen velgen (op langer termijn, ben er ook nog niet helemaal uit welke);
- Xenon-verlichting (waarschijnlijk in combinatie met andere koplampen, geel of blauwe xenon);
- Andere achterlichten (rood met wit, clear ofzo);
- RVS-uitlaatsysteem (wederom door EPS);
- Performance-upgrades (ben nog aan het oriënteren, maar sowieso andere in- en uitlaatspruitstuk en een K&N sportfilter - suggesties ALTIJD welkom);
- Verlengde motorkap;
- Achterbumper cleanen (of vervangen, heb nu een trekhaak inclusief gat - suggesties ALTIJD welkom);
- Geblindeerde ramen;
- Audio uitbreiden, maar geen complete I.C.E. met een dikke woofer enz (ben momenteel bezig met het inbouwen van Hertz compo's in de voordeuren incl. Dynamat);
- En vast nog wel meer....
Voor alle genoemde punten geldt: suggesties, opmerkingen en/of ideeën zijn ALTIJD welkom!
Groeten,
Kevin / Kallisto :thumbup
Foto's:
Mijn naam is Kevin de Groot en ik heet op diverse fora (waaronder die van de Suzuki Tuning Club) Kallisto
Ik woon in Almelo en ik heb sinds kort een blauwe Opel Corsa B GSI uit '00 van mijn schoonzus kunnen kopen
De Corsa is voorzien van onder andere:
- Elektrisch verstelbare (verwarmde) buitenspiegels;
- Alarmsysteem, geen idee tot welke klasse deze behoort;
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening;
- Remus einddemper met twee vierkantige sierstukken;
- Heldere koplampen met Angel Eyes (of iets wat erop lijkt);
- Veerpootbrug;
- Blauwe LED interieur-verlichting;
- Een beetje audio (ben nog met het inbouwen bezig);
- En vast nog wel meer...
Wat ik graag met de Corsa wil doen:
- Embleemloze grill;
- Schroefsetje eronder en verlagen;
- Lichtmetalen velgen (op langer termijn, ben er ook nog niet helemaal uit welke);
- Xenon-verlichting (waarschijnlijk in combinatie met andere koplampen, geel of blauwe xenon);
- Andere achterlichten (rood met wit, clear ofzo);
- RVS-uitlaatsysteem (wederom door EPS);
- Performance-upgrades (ben nog aan het oriënteren, maar sowieso andere in- en uitlaatspruitstuk en een K&N sportfilter - suggesties ALTIJD welkom);
- Verlengde motorkap;
- Achterbumper cleanen (of vervangen, heb nu een trekhaak inclusief gat - suggesties ALTIJD welkom);
- Geblindeerde ramen;
- Audio uitbreiden, maar geen complete I.C.E. met een dikke woofer enz (ben momenteel bezig met het inbouwen van Hertz compo's in de voordeuren incl. Dynamat);
- En vast nog wel meer....
Voor alle genoemde punten geldt: suggesties, opmerkingen en/of ideeën zijn ALTIJD welkom!
Groeten,
Kevin / Kallisto :thumbup
Foto's: