• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ik heb er geen woorden voor :( weer een gsi minder !

ja ach eigenschuld dikke bult zeg ik dan maar.hoop dat ze geleerd heeft van dit ongeluk.ik zeg altijd ik drink niet als ik moet rijden of ik rij niet als ik drink

godver de godver.. ik vond het al kut dat ik mn autootje zo moest terugzien maar nu kan ik er helemaal pislink om worden... stom wijf..:argue:argue:argue:fy1:fy1:thumbdown:thumbdown

absoluut geen medelijden mee.

het weg dek was slecht

dat stuk a7 kom ik om de week.

Mevrouw is eerst de sloot overgestoken en is vervolgens tegen de struiken tot stilstand gekomen.

die sloot kun je zonder pols niet over springen

gevalletje eigen schuld

theun

Weet niet wat nu beter is geweest. Eruit geslingerd of in de gordel blijven zitten in de sloot. Weet wel dat ik ooit eens mijn vectra 2000 heb geprakt van een talud af en toen zei de brandweer dat ik mzzl had dat ik eruit geslingerd was. Desalniettemin is er weer een opel overleden en das nooit leuk. Achterlijke trut met haar 8 keer de toegestane hoeveelheid. Als ze een peuk had opgestoken was ze waarschijnlijk in brand gevlogen. Als je zo'n trut als vriendin hebt die je auto prakt...... Heb ik toch liever mijn vriendin die rookt,piept,kraakt en zuipt.........juist mijn omega

origineel gepost door louwe 16 klepper

origineel gepost door opelkadetje

godver de godver.. ik vond het al kut dat ik mn autootje zo moest terugzien maar nu kan ik er helemaal pislink om worden... stom wijf..:argue:argue:argue:fy1:fy1:thumbdown:thumbdown

absoluut geen medelijden mee.

je zal t mischien niet helemaal leuk vinden maaar

dan had je de wagen niet moeten verkopen;)

tuurlijk blijft het jammer

maar als ik iets verkoop

zal t me n reet zijn wat er mee gebeurd

al zouden ze hem in de fik steken

zolang ik m,n centen maar heb gebeurd

kan ik me der niet meer kwaad om maken:o;);)

verder tjah t zal je vrouwtje wezen die ff je wagen meepakt

dan is zo,n stunt ook niet echt bevordelijk voor je relatie;):jerry

ben ik het niet mee eens

als jij in een auto heel veel tijd geld bloed zweet tranen en energie in gestopt hebt en je ziet hem dan zo terug dan doet dat pijn ja, al heb je er een ton voor gebeurd

jip en bij men maatje frank sluit ik me ook helemaal bij aan zou er nie aan moeten denken dat ondanks dat ik men auto verkocht zou hebben hem dan zo terug te zien daar zou ik ook goed ziek van zijn

greetz danny

origineel gepost door chrisvocht

gelukkig kan ze het na vertellen en van haar fout leren .

geloof me dit type mensen leert niet!!want als je een beetje hersens hebt dan ga je niet met drank op achter het stuur dat stuk snelweg af.dat stuk was al slecht ver voor het ongeluk.

ben er ook wel met de cali door geschoten,je word er echt niet vrolijk van maar levens gevaarlijk was het ook niet.

typisch gevalletje NO brains.

Terug
Naar boven