origineel gepost door bettus accu
is je pa bij de mijne wel vergeten
dan moeten de vooras volgens mijn vader er in die tussentijd eronder uit geschroefd hebben. want hij heeft er toendertijd 2 gemaakt. dat was eentje voor die van jou en eentje voor een toekomstig project namelijk een 3.0 24v in een c coupe. dat is er niet van gekomen en heeft hij nu zo goed als verkocht aan briekemans:thumbup
waarom heeft me vader er toen 2 gemaakt: omdat het snijwerk van de verstevigingsplaten goedkoper zijn als je er meerdere van maakt dan 1.
mijn vader vraagt of je ook komt op de meeting met de kadett c city, dat lijkt hem hartstikke leuk. want het is al zeker een jaar of 6 a 7 dat ie hem voor het laatst gezien heeft. en hij vind de staat zo als ie nu is ook verschrikkelijk mooi met die koplampen en die wieltjes. alleen hij vind dat je die injectie er weer op moet zetten.
mm kan zo niet zijn dat er aan de vooras iets is verandert:hmmz
alleen 2 hoekijzers op de orginele bevestigingspunten en commodore motorsteunen. geen plaat er onder an een gte of zo
misschien wel dingen doorgelast zal ik niet zeggen.en volgensij is de vooras ook niet gewisselt.dan hadden ze beter de achteras kunnen wisselen die heeft een diff van 3,18
wielen gaan er nog andere onderkomen.
16 inch smith revolusions die op de foto onder de elenore coupe liggen.
maar dan worden ze zwart of grijs niet wit iig.
en de motor gaat er nog en keer uit ik heb nog ee verse c30ne liggen met snelle nokkenas en 5 bak

en dan komt er wel de injectie van de c30ne op.maarja komt ook een gasbom achterin.
toen ik de city kocht zat er een dubbele carb op ook geen injectie.
maar ik heb nog wel zo,n setje hier op zolder liggen zo,n d jetronic
dus dat gse blok zou ikwel compleet kunnen maken.
maar naar de meeting ga ik alleen hier in de buurt sevenum en budel.
de rest kost me te veel brandstof