• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ik kon het echt niet laten!!!!

Opel_Bjorn

Post veel
Kom net van de Opel dealer terug en kon het toch weer niet laten om een nieuwe te bestellen :p. Dus nu heb ik nen Opel Astra J sport tourer besteld. De Enjoy versie met de 1.7cdti ecoflex motor:

Extra optie's:

- Zetel + stuur verwarming

- DVD800 GPS

- Elektronische handrem

- Armsteun

- Mistlampen

- 17" licht metalen velgen

- Lederen stuurwiel

- Park pilot

- Cruise control

Levertijd is een 8tal weken volgens de dealer. Bij deze is dus ook men 9 maanden oude GTC te koop :p

op de velgen na (heb de 5spaak) is het exact dezelfde :p

(voorbeeld foto)

2uy66wj.jpg

fzci38.jpg

nzf2c0.jpg

24xp8jk.jpg

ok, ik ben jaloers.

Ik wou dat ik zoiets niet kon laten :P

maar dan wordt het eerst studie afmaken en dan goeie baan vinden :)

ok, ik ben jaloers.

Ik wou dat ik zoiets niet kon laten :P

maar dan wordt het eerst studie afmaken en dan goeie baan vinden :)

die komt automatisch mee geleverd met de armsteun die ik er zeker in wouw. Dan is er geen plaats meer voor een manuele handrem. en het is ook een witte zoals men GTC :p

die komt automatisch mee geleverd met de armsteun die ik er zeker in wouw. Dan is er geen plaats meer voor een manuele handrem. en het is ook een witte zoals men GTC :p

Mooie auto, vind hem er beter uitzien dan de 5-deurs. Dat komt waarschijnlijk door het achterste zijruitje van de 5-deurs, die doet me aan teveel andere auto's denken.

Mooie auto, vind hem er beter uitzien dan de 5-deurs. Dat komt waarschijnlijk door het achterste zijruitje van de 5-deurs, die doet me aan teveel andere auto's denken.

Terug
Naar boven