• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ik ook aan de vectra

Zo 3 weken later is de vectra eindelijk in m'n bezit, er waren nog wat dingetjes die opgelost moesten worden.

De bbs-en van de Calibra heb ik ook onder vectra gedaan, staat een stuk beter dan de originele 15 inchjes! :thumb

Vandaag ff lekker opgepoetst en het interieur behandeld met colour lock.

dsc05533x.jpg

dsc05530d.jpg

dsc05528p.jpg

dsc05536a.jpg

dsc05534b.jpg

Op zich rijd de vec heel fijn, maar af en toe heb ik het idee dat ie niet helemaal lekker soepeltjes loopt, onderin houdt ie een beetje in lijkt het wel. Het is natuurlijk ook wel ff wennen als je van een 2.5 v6 automaat naar een 1.6 schakel gaat. king:

Zeker aardig opgepoetst en van het interieur ben ik helemaal weg ;) lekkere rich-ass look king:

Nog verdere plannen mee?

Grtz Seth

Zeker aardig opgepoetst en van het interieur ben ik helemaal weg ;) lekkere rich-ass look king:

Nog verdere plannen mee?

Grtz Seth

Hahaha

hoe komt het toch dat de meeste onyxjes donker blauw (nocturno blauw) zijn met creme ieder interieur :D

Blijft wel heel mooi natuurlijk !!!

Hahaha

hoe komt het toch dat de meeste onyxjes donker blauw (nocturno blauw) zijn met creme ieder interieur :D

Blijft wel heel mooi natuurlijk !!!

Het is geen onyx, maar een elegance uitvoering en hij is echt zwart! Haha, heb ook geen cruisse controll verders zit alles er wel op volgens mij.

Heb er verders geen plannen mee voorlopig.

Het is geen onyx, maar een elegance uitvoering en hij is echt zwart! Haha, heb ook geen cruisse controll verders zit alles er wel op volgens mij.

Zonde man zo een nette, mooie en originele Calibra V6 inruilen voor een Vectra B.

Een Calibra in nette en mooie staat (zoals jij 'm had) is zoveel meer exclusiever en unieker (en mooier naar mijn smaak).

Er zijn al zo weinig mooie, nette, harde, onverprutste Calibra's. Nu maar hopen dat 'ie in goede handen komt.

Jij was laatst toch bezig met andere velgen evt. voor de Calibra ?

Hoe dan ook, succes en plezier met je Vectra ! Hopen dat je je Calibra gaat missen ;)

Zonde man zo een nette, mooie en originele Calibra V6 inruilen voor een Vectra B.

Een Calibra in nette en mooie staat (zoals jij 'm had) is zoveel meer exclusiever en unieker (en mooier naar mijn smaak).

Er zijn al zo weinig mooie, nette, harde, onverprutste Calibra's. Nu maar hopen dat 'ie in goede handen komt.

Jij was laatst toch bezig met andere velgen evt. voor de Calibra ?

Hoe dan ook, succes en plezier met je Vectra ! Hopen dat je je Calibra gaat missen ;)

Ik ga de Calibra zeker missen, maar moest echt een auto hebben met wat meer ruimte. De Calibra was echt een super wagen maar hij had groot onderhoud nodig en nieuwe distributieriem enz enz. Heb hem eerst geprobeerd om hem te verkopen, maar daar kwam echt bijna niemand op af, m´n hoogste bod wat ik gekregen had was 300 euro!!! :puke Ik wou hem eerst slopen voor onderdelen maar daar was ie echt nog veels te goed voor. Toen kwam de vectra in het zicht en vond hem wel wat hebben. Kreeg nog een redelijke inruil prijs voor de cali en heb toen besloten om de knoop door te hakken. Als je nog een goeie Calibra zoek kan je altijd langs de handelaar gaan waar ik hem hem ingerolen heb. ;) Haha :thumb

Ik was idd bezig met een setje irmscher velgen, maar 1 velg had een scheurtje en kon volgens de velgendokter niet meer gelast worden.

Ik ga de Calibra zeker missen, maar moest echt een auto hebben met wat meer ruimte. De Calibra was echt een super wagen maar hij had groot onderhoud nodig en nieuwe distributieriem enz enz. Heb hem eerst geprobeerd om hem te verkopen, maar daar kwam echt bijna niemand op af, m´n hoogste bod wat ik gekregen had was 300 euro!!! :puke Ik wou hem eerst slopen voor onderdelen maar daar was ie echt nog veels te goed voor. Toen kwam de vectra in het zicht en vond hem wel wat hebben. Kreeg nog een redelijke inruil prijs voor de cali en heb toen besloten om de knoop door te hakken. Als je nog een goeie Calibra zoek kan je altijd langs de handelaar gaan waar ik hem hem ingerolen heb. ;) Haha :thumb

Ik was idd bezig met een setje irmscher velgen, maar 1 velg had een scheurtje en kon volgens de velgendokter niet meer gelast worden.

@gertwert wrote:Het is geen onyx, maar een elegance uitvoering en hij is echt zwart! Haha, heb ook geen cruisse controll verders zit alles er wel op volgens mij.

ah op de eerste foto's leek het een beetje donkerblauw :angel

maaruuuuh je roept zo stellig dat het een elegance is

wat maakt je dat zo zeker?

@gertwert wrote:Het is geen onyx, maar een elegance uitvoering en hij is echt zwart! Haha, heb ook geen cruisse controll verders zit alles er wel op volgens mij.

ah op de eerste foto's leek het een beetje donkerblauw :angel

maaruuuuh je roept zo stellig dat het een elegance is

wat maakt je dat zo zeker?

Op het kenteken bewijs staat echt zwart en waar ik de auto gekocht heb stond ook dat het een elegance uitvoering was en op de bonnetjes staat ook elegance ;) ;)

Terug
Naar boven