• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ik stel me ook even voor :D

Tijdje Shell V-power rijden heeft hetzelfde effect als injectorreiniger bij je benzine kiepen, ben ik wel achter.

Ben zelf alleen nog opzoek naar een injectorreiniger voor m'n LPG-systeem, iemand tips?

Ik zou een flesje injectorcleaner bij de benzine moppen

en kijken of ie beter gaat lopen voordat je vanalles los gaat trekken :D

het EGR systeem wil vaak voor problemen zorgen bij ecotech motoren

als een auto nieuw word aangeschaft en jaarlijks een beurtje krijgt bij de dealer word dit ook gedaan

om verstoppingen te voorkomen

helaas als een auto ouder wordt en inmiddels bij de 3e 4e eigenaar is beland word er vaak niet naar goed onderhoud gekeken

Mvg Mario

Kijk hier heb ik wat aan! danke! ik zal die injectorcleaner even bij heuts oppikken en dr in mikken :P luchtfilter mss ook schoon maken en de bougie's mss vervangen? of is dit onnodig.

Grtz

Tijdje Shell V-power rijden heeft hetzelfde effect als injectorreiniger bij je benzine kiepen, ben ik wel achter.

Ben zelf alleen nog opzoek naar een injectorreiniger voor m'n LPG-systeem, iemand tips?

Hmm, injectorreinigers en Shell V-power enzo reinigen je bougies ook wel een beetje. Luchtfilter....tenzij het een uitwasbare is, kun je 'm beter vervangen dan schoonmaken.

Zou eerst eens het één proberen voordat je de volgende stap zet, anders is het alleen maar onnodig duur.

Kijk hier heb ik wat aan! danke! ik zal die injectorcleaner even bij heuts oppikken en dr in mikken :P luchtfilter mss ook schoon maken en de bougie's mss vervangen? of is dit onnodig.

Grtz

Hmm, injectorreinigers en Shell V-power enzo reinigen je bougies ook wel een beetje. Luchtfilter....tenzij het een uitwasbare is, kun je 'm beter vervangen dan schoonmaken.

Zou eerst eens het één proberen voordat je de volgende stap zet, anders is het alleen maar onnodig duur.

Ik heb injectorreiniger erin gegooid.. werkt nog niet maar mss heb ik geen geduld :D. kan het mss ook aan het stationaire systeem liggen? ik weet dat het bij peugeot een stappenmotor is. weet niet hoe het hier heet en uitziet.

dat zal mijn laatste optie zijn maar ik weet niet of het een kwaaltje is van opel, heb gehoord dat ze nogwel eens problemen hebben met de computer..

Heeft trouwens mss iemand een werkend scherm voor in de middeconsolle waar alles op word weergegeven.

Excuses als ik deze vragen hier niet moet stellen...

grtz

Het heeft even geduurd en vele onderzoeken verder maar mijn motor loopt nog steeds niet lekker... de garage heeft het nagekeken en zij zeggen dat het de lambdasonde is (1 van de 2) en toen ik voor de APK ging zei zo een jonge dat het ook aan de luchtmassa meter kan liggen...

Wie kan me hierbij helpen en heeft iemand toevallig een goedkopere/werkende Lambdasonde liggen?

Alvast bedankt!

Grtz.

Ik heb injectorreiniger erin gegooid.. werkt nog niet maar mss heb ik geen geduld :D. kan het mss ook aan het stationaire systeem liggen? ik weet dat het bij peugeot een stappenmotor is. weet niet hoe het hier heet en uitziet.

dat zal mijn laatste optie zijn maar ik weet niet of het een kwaaltje is van opel, heb gehoord dat ze nogwel eens problemen hebben met de computer..

Heeft trouwens mss iemand een werkend scherm voor in de middeconsolle waar alles op word weergegeven.

Excuses als ik deze vragen hier niet moet stellen...

grtz

Het heeft even geduurd en vele onderzoeken verder maar mijn motor loopt nog steeds niet lekker... de garage heeft het nagekeken en zij zeggen dat het de lambdasonde is (1 van de 2) en toen ik voor de APK ging zei zo een jonge dat het ook aan de luchtmassa meter kan liggen...

Wie kan me hierbij helpen en heeft iemand toevallig een goedkopere/werkende Lambdasonde liggen?

Alvast bedankt!

Grtz.

Hebben ze gedaan en dat is eruit gekomen... maar het laten maken zou me 400 euro kosten, terwijl ik de lambdasonde al heb gezien voor minder dan 100 euro.

vandaar dat ik ook vraag of iemand zo een heeft liggen.

Hebben ze gedaan en dat is eruit gekomen... maar het laten maken zou me 400 euro kosten, terwijl ik de lambdasonde al heb gezien voor minder dan 100 euro.

vandaar dat ik ook vraag of iemand zo een heeft liggen.

Iemand nog een idee wat het kan zijn voordat ik iets nieuws ga kopen voor niets? ik ga z.s.m eens uitzoeken hoe ik foto's voor jullie kan regelen. :wors

Iemand nog een idee wat het kan zijn voordat ik iets nieuws ga kopen voor niets? ik ga z.s.m eens uitzoeken hoe ik foto's voor jullie kan regelen. :wors

Kan iemand me helpen met hoe ik mijn auto stationaire goed kan laten lopen, iets resetten? en heeft iemand toevallig nog een lambdasonde te koop? :D

Terug
Naar boven