• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ik weet het niet meer

Beste leden,
Mijn naam is Dion en heb een Opel Corsa 1.4 swing automaat uit 1994.
Afgelopen woensdag rijd ik met mijn auto naar mijn werk en wil donderdagavond weer wegrijden en hij start niet meer, heb de verdelerkap schoongemaakt de bougies schoongemaakt , accu is niet leeg , had de laatste weken als het vochtig was (met regen) als ik het gaspedaal in trapte dat hij stotterde , en hij stonk naar benzine , verder weet ik dat de koppakking lek is maar niet veel olie of koelvloeistof verbruikt, heeft iemand ideeën wat het kan zijn ik kom er namelijk niet uit!!!
Mvg Dion

Misschien een gekke vraag Dion, maar heb je een trekhaak? Veel elektrische problemen worden veroorzaakt door vocht in de stekker aansluiting van de trekhaak. Weet niet of dit met jouw probleem te maken heeft maar is iets om over na te denken bij elektrische problemen.

Zijn je bougiekabels nog in orde?

Die willen na al die jaren ook wel is stuk gaan en dan krijg je ook geen goede vonk.

Terug
Naar boven