• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ik wil graag een cid scherm cd 70, model astra station 2006.

hallo,

zit er een rgb kabel bij voor 250 euro? of moet deze er nog bij?

ik heb zelf al een cd 70 dus heb geen complete nodig.

en hoe zie ik of ik een siemens of delphi nodig heb? moet ik dan een keer mijn radio eruit trekken?

en hoe kom ik in het tekoop gedeelte? stomme vraag mischien

gr arjan

word echt goed geholpen hier, bedankt daarvoor

qua werking is de cid's het zelfde alleen cid bn heeft meer optie's o.a. dat je in je hoofdmenu 3 regels heb bij de verbruik van je auto ipv 2

@aadegel wrote:hallo,

en hoe zie ik of ik een siemens of delphi nodig heb? moet ik dan een keer mijn radio eruit trekken?

gr arjan

het is alleen de cid voor 250

als je affabriek cd70 navigatie heb is de kans ZEER groot dat je rgb kabel al voorbereid is in je auto

om erachter te komen moet het radio ff eruit , evt als je in de buurt van amsterdam woont

heb van die pinnetjes om je radio eruit te krijgen wil ik wel ff kijken geheel kostenloos

hallo,

gr arjan

ja ik heb cd 70 affabriek neem ik aan, heb mijn astra h station sinds verleden jaar gekocht en was een lease auto dus neem aan dat dit niet naderhand is ingebouwd.

ik woon vlak bij eindhoven dus is niet echt in de buurt,maar goed. als ik een keer in de buurt ben mischien?en mischien kan ik wel iemand hier in de buurt vinden die me daarmee kan helpen.

in ieder geval bedankt voor het aanbod, heel erg netjes van je bedankt.

dus als ik het goed heb, heb ik dan alleen een cid scherm nodig(250 euro) en een ander afdekscherm voor het dashboard(20 euro).

en moet dan 2 keer naar de dealer? 1 keer om de oude uit te lezen en 1 keer om de nieuwe in te lezen?

weet er iemand wat dit kost?

gr arjan

hoe kom ik in het tekoop gedeelte,is dit gewoon een topic?

@aadegel wrote:hallo,

gr arjan

het is alleen de cid voor 250

als je affabriek cd70 navigatie heb is de kans ZEER groot dat je rgb kabel al voorbereid is in je auto

om erachter te komen moet het radio ff eruit , evt als je in de buurt van amsterdam woont

heb van die pinnetjes om je radio eruit te krijgen wil ik wel ff kijken geheel kostenloos

ja ik heb cd 70 affabriek neem ik aan, heb mijn astra h station sinds verleden jaar gekocht en was een lease auto dus neem aan dat dit niet naderhand is ingebouwd.

ik woon vlak bij eindhoven dus is niet echt in de buurt,maar goed. als ik een keer in de buurt ben mischien?en mischien kan ik wel iemand hier in de buurt vinden die me daarmee kan helpen.

in ieder geval bedankt voor het aanbod, heel erg netjes van je bedankt.

dus als ik het goed heb, heb ik dan alleen een cid scherm nodig(250 euro) en een ander afdekscherm voor het dashboard(20 euro).

en moet dan 2 keer naar de dealer? 1 keer om de oude uit te lezen en 1 keer om de nieuwe in te lezen?

weet er iemand wat dit kost?

gr arjan

hoe kom ik in het tekoop gedeelte,is dit gewoon een topic?

hey astrahcdti,

als ik nou bij jou zon cid koop hen ik mijn gid over,neem jij deze ook in en zoja wat geef je ervoor terug dan?

gr. arjan

BN schermen zien er ook iets anders uit kwa layout meer info onder op je schermpje dus als je een scherm koopt zou ik meteen voor BN type siemens gaan ;)

Tevens zijn de rbg aansluitingen van een vectra en astra kabel exact het zelfde.

hey astrahcdti,

als ik nou bij jou zon cid koop hen ik mijn gid over,neem jij deze ook in en zoja wat geef je ervoor terug dan?

gr. arjan

@aadegel wrote:hey astrahcdti,

gr. arjan

Een gid scherm is niks waard niemand wil zo iets tegenwoordig.

BN schermen zien er ook iets anders uit kwa layout meer info onder op je schermpje dus als je een scherm koopt zou ik meteen voor BN type siemens gaan ;)

Tevens zijn de rbg aansluitingen van een vectra en astra kabel exact het zelfde.

gr. arjan

Een gid scherm is niks waard niemand wil zo iets tegenwoordig.

gr. arjan

heb ik helaas niks aan arjan

hello allemaal,

ik kan deze mss ook kopen, maar wel met een ks cid scherm.

wat is nu het juiste verschil tss een cid scherm bn en een cid scherm ks?

mss wat details

gr. arjan

heb ik helaas niks aan arjan

hello allemaal,

ik kan deze mss ook kopen, maar wel met een ks cid scherm.

wat is nu het juiste verschil tss een cid scherm bn en een cid scherm ks?

mss wat details

Terug
Naar boven