• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ik wil graag een cid scherm cd 70, model astra station 2006.

heb momenteel een set in de aanbieding.

nieuwe cd70 ( piano black ) + cid kleurenscherm / nieuw samen slechts 500 euro!!

( zonder rgb kabel )

slechts 1 set weg is weg.

gm-tuningparts

Piano zwart wordt veel aangeboden maar dan zit je gelijk met je overige interieur delen.

Om die ook "even" mee te vervangen ben je zo een 300 - 350 euro verder.

Overigens heb ik deze week ook de CD30 eruit gehaald en deze vervangen voor een CD70navi (in donkergrijs) en wat een verbetering zeg !

Alleen het geluid is al 100% beter geworden !

Inmiddels heb ik via het forum voor echt een spotprijs (nogmaals dank aan de verkoper) een CID kunnen bemachtigen.

Maandag alleen nog even het afdekkapje en de RGB kabel bij de dealer bestellen.

heb momenteel een set in de aanbieding.

nieuwe cd70 ( piano black ) + cid kleurenscherm / nieuw samen slechts 500 euro!!

( zonder rgb kabel )

slechts 1 set weg is weg.

gm-tuningparts

hey juffer,

heb je een cid weten te bemachtigen? als het allemaal klaar is laat je dat dan even weten, of het allemaal gelukt is?

want was van de week bij driesen opel in eindhoven en daar zeiden ze dat het echt niet ging wat jullie (wij) wilden doen met het cid scherm. gewoon weg dat het niet mogelijk was.dus ben ontzettend benieuwd.toch gevraagd wat een las cid scherm kost en dat was maarliefst 800 ex btw. das niet normaal.

maar goed als ie erin zit wil ik het graag van je horen.

mvg arjan

Piano zwart wordt veel aangeboden maar dan zit je gelijk met je overige interieur delen.

Om die ook "even" mee te vervangen ben je zo een 300 - 350 euro verder.

Overigens heb ik deze week ook de CD30 eruit gehaald en deze vervangen voor een CD70navi (in donkergrijs) en wat een verbetering zeg !

Alleen het geluid is al 100% beter geworden !

Inmiddels heb ik via het forum voor echt een spotprijs (nogmaals dank aan de verkoper) een CID kunnen bemachtigen.

Maandag alleen nog even het afdekkapje en de RGB kabel bij de dealer bestellen.

hey juffer,

heb je een cid weten te bemachtigen? als het allemaal klaar is laat je dat dan even weten, of het allemaal gelukt is?

want was van de week bij driesen opel in eindhoven en daar zeiden ze dat het echt niet ging wat jullie (wij) wilden doen met het cid scherm. gewoon weg dat het niet mogelijk was.dus ben ontzettend benieuwd.toch gevraagd wat een las cid scherm kost en dat was maarliefst 800 ex btw. das niet normaal.

maar goed als ie erin zit wil ik het graag van je horen.

mvg arjan

ok dat wou ik gewoon ff weten, bedankt. hoef ik mijn hoop niet te laten varen haha.als ik er geld voor heb ben je de eerste die het hoord.

gr arjan

Ombouwen van GID naar CID is een klusje van een half uur -3 kwartier inclusief programmeren...

Ik heb mijn Astra H van CD30MP3 met GID omgebouwd naar CD70NAVI (eerst met GID) later ook een CID toegevoegd.

Kan zonder problemen, als je je GID toch niet meer gebruikt hoef je hem niet eens vrij te geven voordat je hem eruit haalt, als je hem wil verkopen moet dat wel anders kan de koper niks met het scherm.

Ik werkte toen de tijd als eerste monteur bij Opel dus kon het allemaal makkelijk doen omdat ik alle info en apparatuur tot mijn beschikkign had.

ok dat wou ik gewoon ff weten, bedankt. hoef ik mijn hoop niet te laten varen haha.als ik er geld voor heb ben je de eerste die het hoord.

gr arjan

ok mensen als ik er geld voor heb kan ik bij genoeg mensen terecht zo te zien,allemaal bedankt voor alle info.

Ombouwen van GID naar CID is een klusje van een half uur -3 kwartier inclusief programmeren...

Ik heb mijn Astra H van CD30MP3 met GID omgebouwd naar CD70NAVI (eerst met GID) later ook een CID toegevoegd.

Kan zonder problemen, als je je GID toch niet meer gebruikt hoef je hem niet eens vrij te geven voordat je hem eruit haalt, als je hem wil verkopen moet dat wel anders kan de koper niks met het scherm.

Ik werkte toen de tijd als eerste monteur bij Opel dus kon het allemaal makkelijk doen omdat ik alle info en apparatuur tot mijn beschikkign had.

@ opc turbo

dan weet jij mss ook hoeveel een rgb kabel, een cid inbouwscherm + een nieuwe antenne voor achter dashboard weg te steken zou kosten

of een andere oplossing

ok mensen als ik er geld voor heb kan ik bij genoeg mensen terecht zo te zien,allemaal bedankt voor alle info.

@ Didi :

Bij de Opel dealert :

CID behuizing : € 20,-

RGB kabel : : € 90,-

GPS antenne : € 20,-

(de GPS antenne is overigens type Fakra Blauw - zit oa. ook in VW transporter)

@ opc turbo

dan weet jij mss ook hoeveel een rgb kabel, een cid inbouwscherm + een nieuwe antenne voor achter dashboard weg te steken zou kosten

of een andere oplossing

ik heb deze morgen naar mijn garage gebeld (opel in belgie) en de prijs van rgb kabel was veel meer, maar

ik moest dan wel een nieuwe kabelboom nemen omdat ze de rgb kabel niet apart hebben

kan jij deze ook bestellen?

en eventueel opsturen?

@ Didi :

Bij de Opel dealert :

CID behuizing : € 20,-

RGB kabel : : € 90,-

GPS antenne : € 20,-

(de GPS antenne is overigens type Fakra Blauw - zit oa. ook in VW transporter)

Terug
Naar boven