Hallo,
Sinds 2 weken lekt mijn auto olie
Het is begonnen nadat ik voor het eerst weer een grote rit ging rijden van ongeveer 250km heen en terug.
Toen ik thuis kwam rook ik gelijk een verbrande olie lucht Volgende ochtend plas olie onder de auto ongeveer een diameter van 15cm?
De auto naar de garage, Die konden het niet vinden
maar dachten dat het me kleppendeksel pakking was? kwam van voren.
Hele blok schoongemaakt met remmen reiniger en zie het nog steeds nergens vandaan komen.
Onderkant is wel nat. het komt van de voorkant van mijn motor blok.
De auto lekt nu wel minder olie 4cm doorsnee vlek, Maar alleen als hij gereden heeft lekt hij en vooral als je harder rijd dan 70km/u
kleur olie vlek = bruin
kleur stuurbekrachtiging = donker rood
kleur versnellingsbak = gif groen
kleur koelings-water = rood
Olie kleur in motor blok = bruin
ik heb in 1,5 jaar tijd NIKS bij gevuld of wat dan ook.
stuurbekrachtiging potje was ook opeens te vol en die stroomde ook over als je gereden had.
Dat die ook opeens overstroomde maakte het zo verwarrend.
Olie pijl KOUDE motor staat iets boven de max? eerder nooit. je ziet hem niks zakken ook.
waar kan dit weg komen?
Sinds 2 weken lekt mijn auto olie
Het is begonnen nadat ik voor het eerst weer een grote rit ging rijden van ongeveer 250km heen en terug.
Toen ik thuis kwam rook ik gelijk een verbrande olie lucht Volgende ochtend plas olie onder de auto ongeveer een diameter van 15cm?
De auto naar de garage, Die konden het niet vinden
maar dachten dat het me kleppendeksel pakking was? kwam van voren.
Hele blok schoongemaakt met remmen reiniger en zie het nog steeds nergens vandaan komen.
Onderkant is wel nat. het komt van de voorkant van mijn motor blok.
De auto lekt nu wel minder olie 4cm doorsnee vlek, Maar alleen als hij gereden heeft lekt hij en vooral als je harder rijd dan 70km/u
kleur olie vlek = bruin
kleur stuurbekrachtiging = donker rood
kleur versnellingsbak = gif groen
kleur koelings-water = rood
Olie kleur in motor blok = bruin
ik heb in 1,5 jaar tijd NIKS bij gevuld of wat dan ook.
stuurbekrachtiging potje was ook opeens te vol en die stroomde ook over als je gereden had.
Dat die ook opeens overstroomde maakte het zo verwarrend.
Olie pijl KOUDE motor staat iets boven de max? eerder nooit. je ziet hem niks zakken ook.
waar kan dit weg komen?