• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ik zou het niet weten.

haan

Post weinig
Opel Astra 1.6 16 v

in de benzine deksel hangt dit dingetje, mijn vraag wat is het en wat doe je er mee.

alvast bedankt.

15s7ih2.jpg

[rquote=1847862&tid=140989&author=benoben]is dat niet voor de dopjes van je ventiel te halen ofzo iets :afro[/rquote]

true

[rquote=1847862&tid=140989&author=benoben]is dat niet voor de dopjes van je ventiel te halen ofzo iets :afro[/rquote]

true

Volgens mij is de ene kant om de dopjes van de ventielen af te halen en de andere kant om het kinderslot op de deuren te zetten!

Volgens mij is de ene kant om de dopjes van de ventielen af te halen en de andere kant om het kinderslot op de deuren te zetten!

AHAAAAAAA!!!!! Ben blij dat ik zo nu en dan nog s hier kijk want dan word je echt iets wijzer haha..... Beetje jammer dat ik bij mn 3 deurs corsa geen kinderslot heb en het dingetje bij mij dus maar 1 functie vervult....

Overigens dacht ik dat je de benzinevuldingpistool achtige ( ik ga tanken en heb in me hand???) ermee kon vastzetten ofzo zodat je m niet de hele tijd hoeft in te knijpen.... Heb wellus ooit gezien dat iemand daar iets voor had maar wat weet ik nog altijd niet.....

AHAAAAAAA!!!!! Ben blij dat ik zo nu en dan nog s hier kijk want dan word je echt iets wijzer haha..... Beetje jammer dat ik bij mn 3 deurs corsa geen kinderslot heb en het dingetje bij mij dus maar 1 functie vervult....

Overigens dacht ik dat je de benzinevuldingpistool achtige ( ik ga tanken en heb in me hand???) ermee kon vastzetten ofzo zodat je m niet de hele tijd hoeft in te knijpen.... Heb wellus ooit gezien dat iemand daar iets voor had maar wat weet ik nog altijd niet.....

dat is de 2e functie van de tankdop, die druk je tussen de hendel en het frame van het vulpistool :angel

Willem.

dat is de 2e functie van de tankdop, die druk je tussen de hendel en het frame van het vulpistool :angel

Willem.

[rquote=1847896&tid=140989&author=xladage]Hij is ook erg makkelijk om je neus mee te peuteren tijdens het tanken ;);)[/rquote]

Nou ik ben de tweede bezitter van de auto en misschien dat de eerste bezitter dat ook deed, en nu ik.

denk dat ik het met de vinger doe. (niet dan ja toch.)

[rquote=1847896&tid=140989&author=xladage]Hij is ook erg makkelijk om je neus mee te peuteren tijdens het tanken ;);)[/rquote]

Nou ik ben de tweede bezitter van de auto en misschien dat de eerste bezitter dat ook deed, en nu ik.

denk dat ik het met de vinger doe. (niet dan ja toch.)

Terug
Naar boven