• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

illuminations digidash

IMpY

Post vaak
Klik illuminations

wat is nodig om het digidash blauw te krijgen. De folie altijd lijkt me.

zie vooral set 1, 2 en 3 wat is het verschil hiertussen?

welke is hiervoor benodigd?

Weet iemand hier iets meer over?

op deze site kun je ook de voorgrond voor ombouw naar astra f kopen.

groeten Twan

ik heb t ff gelezen

ga zelf namelijk een kadett digi dash in een corsa b bouwen

set 1:

alleen de basis delen, je hebt dan nog weerstandjes nodig, ook zijn dit zwakke ledjes ( 1,3 watt )

dus wel inbouwhandleiding en de kleurplaten van welke kleur jij wil

set2:

alles wat je nodig hebt, incl wat sterkere ledjes ( 3 watt ) en dat zijn kwaliteitsledjes, ook zitten hier de weerstandjes en andere dingen bij (kleinteille)

set3:

zelfde als 2 alleen met 5 watt ledjes

ik hou die van mezelf in de orriginele kleur, heb nu blauwe normale tellers,alleen vind ik niets

en ik ga t zelf bouwen

wil hem blauw en heb ook eens een keer gehoord dat je overdag dan niet goed kunt aflezen dus denk dan dat ik voor de sterke verlichting ga dus de 5watt. Hopelijk is dit probleem dan niet van toepassing.

Wil me op die site ook de voorgrond compleet kopen. Geen gezeur dat je het niet strak krijgt en met lijmen en plamuren.

Deze zijn hier ook te verkrijgen voor een corsa b.

groeten Twan

origineel gepost door TRPower

ik heb t ff gelezen

ga zelf namelijk een kadett digi dash in een corsa b bouwen

set 1:

alleen de basis delen, je hebt dan nog weerstandjes nodig, ook zijn dit zwakke ledjes ( 1,3 watt )

dus wel inbouwhandleiding en de kleurplaten van welke kleur jij wil

set2:

alles wat je nodig hebt, incl wat sterkere ledjes ( 3 watt ) en dat zijn kwaliteitsledjes, ook zitten hier de weerstandjes en andere dingen bij (kleinteille)

set3:

zelfde als 2 alleen met 5 watt ledjes

ik hou die van mezelf in de orriginele kleur, heb nu blauwe normale tellers,alleen vind ik niets

en ik ga t zelf bouwen

wel netjes zo met de leds...

ps tr wat bedoel je met.... alleen vind ik niks..(digidash in corsa b is simpel.. :wors)

die blauwe ledjes doelde ik op

ik heb nu normale tellers in de B,met blauwe led verlichting maar vind het maar vaag eruit zien...

helemaal met witte tellerplaten, alles door de vorige eigenaar erin gebouwd...

hoezo pak je dan niet de kant en klare voorgrond voor een corsa b met digidash deze zijn ook te krijgen op die site wat ik zei.

groeten Twan

volgens mattemaker past een kadett digidash met een paar kleine aanpassingen gewoon in een B corsa

hij zou een paar foto's sturen ;)

ja heeft alleen z`n camera gemolt (was shockproof,niet dus).. :agent heeft maandag weer een nieuwe.. :angelking:

jah past ook zo in de astra f. Enkel de afwerking ervan netjes rondom dichtmaken enzo dat is hetgene wat tijd kost. Of je koopt dus in 1 keer die kap op de site.

groeten Twan

nou bij een astra kan je beter van 2 dashdelen 1 maken.. VEEL neter..

PS foto`s morgen hier.. (beetje laat:cry)

origineel gepost door mattemaker

nou bij een astra kan je beter van 2 dashdelen 1 maken.. VEEL neter..

PS foto`s morgen hier.. (beetje laat:cry)

Dat is wat ik dus bedoelde ja. Dit is dus op die site compleet te bestellen zonder dat je het zelf hoeft te maken. Meen dat dit bij de corsa b ook zo is.

groeten Twan

Terug
Naar boven