• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

immitatie voorschermen

origineel gepost door Rob

origineel gepost door Christian-tsx

geen idee, ik bedoelde alleen dat er diverse zweedse plaatdelen zijn die een goede pasvorm hebben, of er spatborden van te krijgen zijn weet ik niet.

De spatboerden waar jij mee bezig bent zijn toch nergens te koop? :jerry:wors

haha nee die van de kadett 400 niet:P. maar heb op mn berlina originele schermen zitten, 2e hands, beetje laswerk aan gehad, maar het heeft me niks gekost:thumbup

en dat zweeds plaatwerk niet bestaat is nieuw voor mij, en denk ik voor vele anderen, als dat zo is tenminste. het staat ook op de site van classic opel parts: spatbord rv zweden.

Dat is dus het verhaal wat ik hier boven heb beschreven, origineel Opel speciaal voor de Zweedse Kadett D. Goed lezen dus;)

ok weer wat geleerd, vandaar dat dat zo mooi schijnt te passen:P bedankt voor de info.

om een lang verhaal kort te maken, het beste is om origineel spul te gebruiken, je kunt een goede immitatie treffen, maar meestal mankeert er wel wat aan.

origineel gepost door mark

e voorschermm kom je lastig aan , en immi is idd vaak ruk:thumbdown

??? van een e kadett al moeilijk aan te komen:hmmz

ik weet er nog een op zolder te liggen ergens bij een garagehouder en volgensmij is dat een orgineel:hmmz

wat mag zoiets kosten:angel

Kadett E immi spatborden voor sluiten niet aan op de knippers... Origineel lopen schuin naar beneden af, immi's vrijwel recht... Had er 1 op m'n oude E...

Dat de D spatborden zeldzaam zijn had ik een paar jaar eerder moeten weten... dan had ik ze niet in elkaar getrapt :o

Terug
Naar boven