• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

in nemen kenteken

ja hebben ze vanmiddag gedaan bij mijn vrien din nouja komen effe nieuwe veren onder dus zal wel goed komen maar ik vondt het vreemd verhaal

ja hebben ze vanmiddag gedaan bij mijn vrien din nouja komen effe nieuwe veren onder dus zal wel goed komen maar ik vondt het vreemd verhaal

heeft dat er niet mee te maken dat dan je auto niet veilig is voor de openbare weg?

(nu is dat al snel in de ogen van de politie:P)

heeft dat er niet mee te maken dat dan je auto niet veilig is voor de openbare weg?

(nu is dat al snel in de ogen van de politie:P)

de politie mensen zijn volleerd monteur met apk papieren

dus die weten echt wel hoe het moet

haha

een waarschuwing kan er tegenwoordig niet meer af,zo van laat het ff repareren en ff zien op het buro dat het geparereerd is en klaar,maar nee gelijk de papieren innemen

stumpers zijn en meer niet

gr kabouter

de politie mensen zijn volleerd monteur met apk papieren

dus die weten echt wel hoe het moet

haha

een waarschuwing kan er tegenwoordig niet meer af,zo van laat het ff repareren en ff zien op het buro dat het geparereerd is en klaar,maar nee gelijk de papieren innemen

stumpers zijn en meer niet

gr kabouter

mja het zal wel goed komen komen andere veren onder maar goed is gewoon kut had hem mee willen hebben naar maarsen

maar goed samen met rdw konden ze niet meer vinden

mag dus niet klagen over de techniese staat verder haha

mja het zal wel goed komen komen andere veren onder maar goed is gewoon kut had hem mee willen hebben naar maarsen

maar goed samen met rdw konden ze niet meer vinden

mag dus niet klagen over de techniese staat verder haha

[rquote=1888875&tid=144329&author=eddepet007]mag politie bij conrtrole kenteken innemen als ze constateren dat veer gebroken is?

[/rquote]

wees blij dat er een aantreklijke dame achter stuur zat en niet zo'n lelijke gozer al de eigenaar

dan waren zowel eigenaar als manta in bewaring genomen hahahahahah

[rquote=1888875&tid=144329&author=eddepet007]mag politie bij conrtrole kenteken innemen als ze constateren dat veer gebroken is?

[/rquote]

wees blij dat er een aantreklijke dame achter stuur zat en niet zo'n lelijke gozer al de eigenaar

dan waren zowel eigenaar als manta in bewaring genomen hahahahahah

Ik ga het zeker niet voor ze opnemen, maar een auto een gebroken veer kan echt gevaarlijk zijn bij een Corsa C en Vectra C breekt de veer en schiet hij dan langs de veerschotel tegen de band. Heb al verschillende op de sleepwagen zien aankomende of zonder klapband.

Ik ga het zeker niet voor ze opnemen, maar een auto een gebroken veer kan echt gevaarlijk zijn bij een Corsa C en Vectra C breekt de veer en schiet hij dan langs de veerschotel tegen de band. Heb al verschillende op de sleepwagen zien aankomende of zonder klapband.

mja bij manta kanie ie nergen heen verder maar dat effe terzijde

vindt ook dat het goed moet zijn (wist het ook niet )anders was ie al vervangen geweest

heb er nieuwe veren onder gezet

en ben er weer mee terug gegaan vervolgens kon ik weer naar rdw

maar heb ze weer terug ben dus weer hapy

verder schijnen ze dit vaker te doen zodat ze zeker weten dat het gerepareerd wordt en je krijgt dan geen boete

Terug
Naar boven