• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inbkraakschade

dankje Eddie als je wat hebt kom ik van de week wel es effe langs.

ik heb waarschijnlijk de daders zelf gevonden:o via Hyves kreeg ik een foto dat ze op mn auto staan:cry:cry:fy1

vandaag de foto met de naam van die gozer (ventje van 16:o) ingeleverd bij de politie

[rquote=1842516&tid=140386&author=Opelkees]dankje Eddie als je wat hebt kom ik van de week wel es effe langs.

ik heb waarschijnlijk de daders zelf gevonden:o via Hyves kreeg ik een foto dat ze op mn auto staan:cry:cry:fy1

vandaag de foto met de naam van die gozer (ventje van 16:o) ingeleverd bij de politie[/rquote]

WTF! Dat is ook echt belachelijk.

Is je dak ook beschadigd?

[rquote=1842516&tid=140386&author=Opelkees]dankje Eddie als je wat hebt kom ik van de week wel es effe langs.

vandaag de foto met de naam van die gozer (ventje van 16:o) ingeleverd bij de politie[/rquote]

WTF! Dat is ook echt belachelijk.

Is je dak ook beschadigd?

nou ben je mooi rustig gebleven met foto naar de politie gaan zou zelf effe boven op dat gastje gaan staan

:fy1:fy1 had ik politie der wel effe buiten gelaten

nou ben je mooi rustig gebleven met foto naar de politie gaan zou zelf effe boven op dat gastje gaan staan

:fy1:fy1 had ik politie der wel effe buiten gelaten

ik wil eerst geld zien laat ze die kerel maar pakken kan ie mn schade vergoeden komt ie weer vrij

ik weet al waar ie woont dus daarna pak ik m zelf wel:P

ik wil eerst geld zien laat ze die kerel maar pakken kan ie mn schade vergoeden komt ie weer vrij

ik weet al waar ie woont dus daarna pak ik m zelf wel:P

[rquote=1842617&tid=140386&author=Opelkees]ik wil eerst geld zien laat ze die kerel maar pakken kan ie mn schade vergoeden komt ie weer vrij

ik weet al waar ie woont dus daarna pak ik m zelf wel:P[/rquote]

:thumbup:thumbup:thumbup

[rquote=1842617&tid=140386&author=Opelkees]ik wil eerst geld zien laat ze die kerel maar pakken kan ie mn schade vergoeden komt ie weer vrij

:thumbup:thumbup:thumbup

Ik kan je ook wel helpen aan een ruit zoals je al gelezen had van Tonsr.

Kijk uit met wat je zegt op het internet want je weet nooit wie het leest, je reactie is natuurlijk begrijpelijk. Het is ook klote dat ze aan andermans spullen komen voor iets wat bijna tot niets waarde heeft.

Als je het raam wilt hebben dan kan je hem eventueel komen halen of ik neem hem mee naar de videoavond.

Ik kan je ook wel helpen aan een ruit zoals je al gelezen had van Tonsr.

Kijk uit met wat je zegt op het internet want je weet nooit wie het leest, je reactie is natuurlijk begrijpelijk. Het is ook klote dat ze aan andermans spullen komen voor iets wat bijna tot niets waarde heeft.

Als je het raam wilt hebben dan kan je hem eventueel komen halen of ik neem hem mee naar de videoavond.

Terug
Naar boven