• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Inbouw multimediaspeler/navigatie

Sinds enkele weken ben ik de trotse eigenaar van een Opel Astra 1.6 uit 2008, ik heb deze geerfd van mijn opa. Er zit alleen een cd-speler in. Deze wil ik graag (laten) vervangen door een multimediasysteem/navigate zodat ik via mijn iphone muziek kan afspelen en een inbouwnavigatie heb.
Nu weet ik helemaal niks van auto’s, maar na enig googlewerk kwam ik onder andere uit op:

Dit en dit

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het wat, of weggegooid geld? En als bonusvraag: er kan aan dit soort spuleen achteruitrijcamera gekoppeld worden, is dat een aanrader?

Veel dank voor alle reacties, leuk om lid te zijn van dit forum :) :dank-u: :dank-u:

nummer 1 lijkt geen dvd speler in te zitten op de foto, nummer 2 is ook een kopie van de originele swissaudio, ik hoor veel klachten van de china namaak kwa geluid enz.

ik heb nog een originele swissaudio liggen als je interesse hebt, 225,- dan weet je zeker dat je iets fatsoenlijks hebt, kun je ook nog 2 extra schermen op aansluiten, altijd leuk voor de achter passagiers

ik heb zelf deze erin gezet en nooit problemen ermee gehad en hij werkt nog snel ook

Android 10

64gb geheugen

4gb ram geheugen

njjr79cwq87c0lqmejsaicatc2ojd3ys.jpg

Enkel het verkeerde model voor die wagen, front van de radio heeft er een knik in zitten en bij jouw wagen had er geen knik in moeten zitten

Terug
Naar boven