• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Inbrekers betrapt..........zijn nu opgepakt

origineel gepost door postbusmanta

Staat er net een vent aan de deur met een grote bos bloemen........

Ik zoeken naar een kaartje............

"Hartelijk dank voor uw cordate optreden, namens het gemeentebestuur" :o :o

haha kijk dat krijg je niet vaak :D en terrecht ook natuurlijk :thumbup

litouwers

pokke-end rijden voor een inbraak.

maar ja,hier zijn de straffen lager,de politie te soft en er valt meer te halen.:D

goed lang opbergen vorige week was nog op de radio dat er door een cellen overschot nu belgische criminelen naar nederland komen om hun straf uit te zitten

origineel gepost door postbusmanta

Een uur later ?? :o

Dit duurde echt een paar minuten voordat er 3-4 politieauto's door de wijk scheurden.

tsja, daar zet ik ook nog steeds vraagtekens bij,

zeker iets beters te doen rond middernacht? haha..

ag, ik woon in een boerengat, en ze moeten van 15km verderop komen,

eer dat ze de koffie eens leeg hebben, de jas aan hebben getrokken en de mac light tevoorschijn hebben getoverd zijn we ook weer een half uur verder he :P

me collega zag bij zijn buurman dat iemand een kratje bier uit de tuin jatte, gaat nergens over maar tis toch principe.

die gozer in zijn kraag gegerepen en de politie gebeld, maar die waren er na een uur nog niet.

toen belde zijn buurman de politie en zij dat mijn colega al met die gozer aan het afrekenen was, ja en toen waren ze er zo.

maarja omdat de gestolen spullen weer terecht waren mocht die gozer natuurlijk gelijk weer vrij uit... en loopt dan vrij zeker een straat verder weer bij iemand de tuin in.

Buurvrouwtje (ook net in de 20) voelt zich momenteel niet prettig in haar eigen huis!!! :swear

Buurvrouwtje nog vrijgezel, dan kom ik wel:jerry

Nu weet ik iig naast wie ik een plekje moet hebben op de meetings:wors

Ik denk dat ze zich helemaal de blubber schrikt als jij opeens voor de deur staat!!! :o

Die komt al aanwandelen met haar portemonnee en autopapieren als ze jou ziet :jerry :jerry

Terug
Naar boven