• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inbrekers op film vastgelegd

king corsa

Post weinig
Bij een kennis is onlangs de bus met gereedschap leeg gehaald, in haelen limburg.

De daders zijn gefilmd en staan er vrij duidelijk op:

kijk ook even naar de andere twee filmpjes

Herkend iemand deze mensen, de tip wordt beloond.

mooie beelden,als iemand ze kent,zal dit zeker herkenbaar zijn,die met die pet het nogal een spitse(jode)neus en die ouwe een design bril.maar hebben ze witte kleren aan of komt dit door de nacht visie en is het zwart.

inbreker1.jpg

inbreker2.jpg

mooie beelden,als iemand ze kent,zal dit zeker herkenbaar zijn,die met die pet het nogal een spitse(jode)neus en die ouwe een design bril.maar hebben ze witte kleren aan of komt dit door de nacht visie en is het zwart.

inbreker1.jpg

inbreker2.jpg

Ik zal niet zeggen dat het zoals gewoonlijk weer eens Polen zijn en zeker niet dat het ook nog eens joegoslaven kunnen zijn...... ;)

Maar succes met het vinden van die slottie... uhh... slechterikken... ;)

Ik zal niet zeggen dat het zoals gewoonlijk weer eens Polen zijn en zeker niet dat het ook nog eens joegoslaven kunnen zijn...... ;)

Maar succes met het vinden van die slottie... uhh... slechterikken... ;)

Busjes georganiseerde dieven komen hier elk weekend proletarisch winkelen, meestal Roemenen, maar ook polen, tsjechen, hongaren. Dit is een bekend probleem bij justitie en het loopt scheurend uit de hand. Vaak zijn ze ook nog zwaar gewapend en schuwe het gebruik er van niet, dus de held uit gaan hangen is levensgevaarlijk....:swear

Sinds winkels en banken tot de tanden beveiligd zijn is het nu het volk, de burger die het vaakst slachtoffer is.

Nog even en we worden een tweede Amerika, waar niemand zich meer veilig kan voelen en we straks massaal een wapen willen hebben om ons te kunnen 'verdedigen'.... Niet veel later hebben we ghetto's en hebben we elke week diverse schietpartijen.

Ik zeg het niet graag, maar van mij mag de politie meer bevoegdheden krijgen om dit soort gasten eens GOED aan te pakken!:thumbup

Busjes georganiseerde dieven komen hier elk weekend proletarisch winkelen, meestal Roemenen, maar ook polen, tsjechen, hongaren. Dit is een bekend probleem bij justitie en het loopt scheurend uit de hand. Vaak zijn ze ook nog zwaar gewapend en schuwe het gebruik er van niet, dus de held uit gaan hangen is levensgevaarlijk....:swear

Sinds winkels en banken tot de tanden beveiligd zijn is het nu het volk, de burger die het vaakst slachtoffer is.

Nog even en we worden een tweede Amerika, waar niemand zich meer veilig kan voelen en we straks massaal een wapen willen hebben om ons te kunnen 'verdedigen'.... Niet veel later hebben we ghetto's en hebben we elke week diverse schietpartijen.

Ik zeg het niet graag, maar van mij mag de politie meer bevoegdheden krijgen om dit soort gasten eens GOED aan te pakken!:thumbup

Pff tis erg zat dat het gebeurd.

Het beste is dan toch om het dure gereedschap tegenwoordig op de zaak neer te gooien, om te zorgen dat ze niet alles mee kunnen nemen.

Pff tis erg zat dat het gebeurd.

Het beste is dan toch om het dure gereedschap tegenwoordig op de zaak neer te gooien, om te zorgen dat ze niet alles mee kunnen nemen.

Of gewoon een fatsoenlijk alarm of extra vergrendeling, dat het ik nooit gesnapt he...

Voor je auto met een lullig audio systeempje laat iedereen een alarm installeren, maar voor een kapitaal aan gereedschappen is het niet nodig...? :S

Of gewoon een fatsoenlijk alarm of extra vergrendeling, dat het ik nooit gesnapt he...

Voor je auto met een lullig audio systeempje laat iedereen een alarm installeren, maar voor een kapitaal aan gereedschappen is het niet nodig...? :S

Terug
Naar boven