• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

indeling forum

niks aan veranderen ,gaat toch goed zo,en het loopt lekker na een wat moeilijke start

gaat het van een leie dakkie dus warom veranderen.

vgr tonsr.

niks aan veranderen ,gaat toch goed zo,en het loopt lekker na een wat moeilijke start

gaat het van een leie dakkie dus warom veranderen.

vgr tonsr.

Ik vind het ook wel goed maar het Astra gedeelte mag wat mij betreft wel opgesplitst worden. Nu heb je de topics van de gehele Astra serie bijelkaar (F,G,H en J)

In mijn geval heb ik bovengemiddeld meer intresse in de Astra F topics maar dat is vaak niet duidelijk te zien aan het topicnaam. Open ik een topic in de veronderstelling dat het om een F gaat, Heeft de topicstarter een H, en daar heb ik niets aan.

Zie het aub niet als kritiek, het is een zeer goed forum aleen ja, de Astra is populair dus daar zijn veel topics van. Naar mijn mening zou deze optie het Astra gedeelte overzichtelijker maken.

Hartelijke groet, Rik

Ik vind het ook wel goed maar het Astra gedeelte mag wat mij betreft wel opgesplitst worden. Nu heb je de topics van de gehele Astra serie bijelkaar (F,G,H en J)

In mijn geval heb ik bovengemiddeld meer intresse in de Astra F topics maar dat is vaak niet duidelijk te zien aan het topicnaam. Open ik een topic in de veronderstelling dat het om een F gaat, Heeft de topicstarter een H, en daar heb ik niets aan.

Zie het aub niet als kritiek, het is een zeer goed forum aleen ja, de Astra is populair dus daar zijn veel topics van. Naar mijn mening zou deze optie het Astra gedeelte overzichtelijker maken.

Hartelijke groet, Rik

Als je zo begint wilt ieder type een eigen subtopic hebben... Er zijn ook veel soorten Kadett, om maar eens wat te noemen.

Als je zo begint wilt ieder type een eigen subtopic hebben... Er zijn ook veel soorten Kadett, om maar eens wat te noemen.

het enige wat ik vreemd vind is dat je het hele forum kunt bekijken zonder in te loggen.

en ik denk dat je soms de samen gevoegde types zoals de topic starter zegt los van elkaar maakt wel goed is.

maar niet te ver doorslaan door ook het a-b-c-d-e-f type apart te doen.

Erwin

het enige wat ik vreemd vind is dat je het hele forum kunt bekijken zonder in te loggen.

en ik denk dat je soms de samen gevoegde types zoals de topic starter zegt los van elkaar maakt wel goed is.

maar niet te ver doorslaan door ook het a-b-c-d-e-f type apart te doen.

Erwin

[rquote=1865684&tid=142261&author=Stender]Als je zo begint wilt ieder type een eigen subtopic hebben... Er zijn ook veel soorten Kadett, om maar eens wat te noemen.[/rquote]

Helemaal met je eens :D

Groet, Rik

[rquote=1865684&tid=142261&author=Stender]Als je zo begint wilt ieder type een eigen subtopic hebben... Er zijn ook veel soorten Kadett, om maar eens wat te noemen.[/rquote]

Helemaal met je eens :D

Groet, Rik

ik zou ze denk ik op bouwsoort bij elkaar doen.

Dan zou je dit krijgen:

kadett

astra/zafira

vectra/signum

corsa/tigra

Manta

Ascona

Omega

Senator, Monza en Commodore, Diplomat, Rekord

Speedster

Meriva, Agila Frontera, Vivaro, Sintra

Overige modellen

Opc Modellen ,Astra, Vectra, Zafira, Meriva, Corsa

Insignia

Antara

Ampera

ik zou ze denk ik op bouwsoort bij elkaar doen.

Dan zou je dit krijgen:

kadett

astra/zafira

vectra/signum

corsa/tigra

Manta

Ascona

Omega

Speedster

Overige modellen

Insignia

Antara

Ampera

[rquote=1865905&tid=142261&author=Spacejam]ik zou ze denk ik op bouwsoort bij elkaar doen.

Dan zou je dit krijgen:

kadett

astra/zafira

vectra/signum

corsa/tigra

Manta

Ascona

Omega

Speedster

Overige modellen

Insignia

Antara

Ampera [/rquote]

Zet dan de Kadett en Astra bijelkaar. die schelen qua techniek niet veel van elkaar.

Rik

[rquote=1865905&tid=142261&author=Spacejam]ik zou ze denk ik op bouwsoort bij elkaar doen.

Dan zou je dit krijgen:

kadett

astra/zafira

vectra/signum

corsa/tigra

Manta

Ascona

Omega

Speedster

Overige modellen

Insignia

Antara

Ampera [/rquote]

Zet dan de Kadett en Astra bijelkaar. die schelen qua techniek niet veel van elkaar.

Rik

[rquote=1866227&tid=142261&author=Stender]Vectra/Signum is wel een goed idee![/rquote]

Idd nooit gesnapt waarom dat apart is.

Oja maak ook even 1 antara sub forum.

Staan er nu 2.

Terug
Naar boven