• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

indeling forum

[rquote=1866227&tid=142261&author=Stender]Vectra/Signum is wel een goed idee![/rquote]

Idd nooit gesnapt waarom dat apart is.

Oja maak ook even 1 antara sub forum.

Staan er nu 2.

[rquote=1866282&tid=142261&author=arjontje][rquote=1866227&tid=142261&author=Stender]Vectra/Signum is wel een goed idee![/rquote]

Staan er nu 2.[/rquote]

lees nog even goed, zijn echt verschillende ;)

[rquote=1866282&tid=142261&author=arjontje][rquote=1866227&tid=142261&author=Stender]Vectra/Signum is wel een goed idee![/rquote]

Staan er nu 2.[/rquote]

lees nog even goed, zijn echt verschillende ;)

[rquote=1866227&tid=142261&author=Stender]Vectra/Signum is wel een goed idee![/rquote]

de vectra/signum en astra/zafira zijn eigenlijk de meest rare, die horen eigenlijk echt bij elkaar.

de vectra/signum en astra/zafira zijn eigenlijk de meest rare, die horen eigenlijk echt bij elkaar.

nja, dan log ik weer eens in, zit ik constant in het 1800 deel te kijken omdat t c20xe deel gezakt is:o

nja, dan log ik weer eens in, zit ik constant in het 1800 deel te kijken omdat t c20xe deel gezakt is:o

Volgens mij kent dit type forum software ook de mogelijkheid tot Sub forum's zo kun je onderscheid maken en toch wordt de forum lijst niet langer.

Bevoorbeeld

Opel Astra

Astra F, Astra G, Astra H, Astra J

Deze type's hangen dan onder het hoofdt forum deel Astra.

Het is misschien veel werk om het allemaal aantepassen maar lijkt mij wel heel duidelijk.

Volgens mij kent dit type forum software ook de mogelijkheid tot Sub forum's zo kun je onderscheid maken en toch wordt de forum lijst niet langer.

Bevoorbeeld

Opel Astra

Astra F, Astra G, Astra H, Astra J

Deze type's hangen dan onder het hoofdt forum deel Astra.

Het is misschien veel werk om het allemaal aantepassen maar lijkt mij wel heel duidelijk.

[rquote=1866296&tid=142261&author=meangreen][rquote=1866282&tid=142261&author=arjontje][rquote=1866227&tid=142261&author=Stender]Vectra/Signum is wel een goed idee![/rquote]

Staan er nu 2.[/rquote]

lees nog even goed, zijn echt verschillende ;)[/rquote]

Nop staat er echt 2 keer.

forum2.jpg

[rquote=1866296&tid=142261&author=meangreen][rquote=1866282&tid=142261&author=arjontje][rquote=1866227&tid=142261&author=Stender]Vectra/Signum is wel een goed idee![/rquote]

Staan er nu 2.[/rquote]

lees nog even goed, zijn echt verschillende ;)[/rquote]

Nop staat er echt 2 keer.

forum2.jpg

Zou het misschien ook iets zijn om ook een Opel GT topic te openen, of bij een ander topic onder te brengen:hmmz

Zou het misschien ook iets zijn om ook een Opel GT topic te openen, of bij een ander topic onder te brengen:hmmz

Terug
Naar boven