• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Indicatie van levering Insignia

Ik heb een Insignia in bestelling en ik verbaas mij over het leveringsproces en de benadering van de klant. Het kan natuurlijk dealer specifiek zijn :???: .. Maar goed, als ik mijn toekomstige ex Opel dealer goed beluister kan een Opel dealer niet aangeven wanneer een auto wordt geproduceerd, wanneer hij op transport gaat, enzovoort... Toen ik het jobnummer opvroeg was het verhaal iets anders.. plotseling het systeem al weken niet betrouwbaar en was er geen pijl om te trekken...

Blijkbaar staat er "plotseling" een trailer met nieuwe Opels voor de deur :hmmz ..... Naar mijn idee kijkt hij de gehele dag uit naar die trailer, want terugbellen doet de betreffende verkoper niet.. Heeft ie nooit gedaan. Advies heeft hij trouwens ook niet gegeven; uberhaupt heeft de beste man weinig goed gedaan in het bestel proces, want de auto is initieel besteld in een configuratie die niet mogelijk was :ass . Ik had de man nadrukkelijk gevraagd om het te controleren. Hij zou bellen wanneer het niet mogelijk was. Nooit gebeld, maar zoals eerder gezegd, terugbellen was altijd al een probleem bij hem.

Twee maanden later maar eens bellen voor een status-update.... Auto was klaar maar kon hij niet op transport vanwege het probleem van de opties... raar verhaal, dealer zou toch de opties controleren? Maar volgens de dealer kon het gebeuren, maar een geluk bij een ongeluk, auto was geproduceerd. Tja... het leek mij sterk dat een auto met onmogelijke combinaties van fabrieksopties toch in productie zou worden genomen, maar volgens de dealer kon dit wel... Tegendeel bleek een dag later... De auto was niet geproduceerd; toen wel, toen niet... enzovoort.. Het lijkt bij GM wel een tombola...

Conclusie: By far de slechtste ervaring ooit met een dealer.... zwaar spijt van het feit dat de auto hier in bestelling staat, want laten we eerlijk zijn, de behandeling van de klant na de bestelling is een indicatie voor de service later bij o.a. onderhoud. Heb al meegedeeld dat er geen dealer uitingen (stickers en nummerplaat) op de auto mogen komen. 5 minuten voor de levering is wat mij betreft afdoende, tenzij ze bij de dealer wat langer nodig hebben om emotioneel afstand te doen van de auto, want ze zullen hem nooit meer terugzien...

Groot gelijk. Zo snel mogelijk wegwezen daar.

Je kan jezelf inderdaad al gaan afvragen wat de service in het vervolg gaat zijn. :(

Schandalig, dit soort dealers verpesten het voor de rest. Zelf heb ik hele andere ervaringen (meegekregen) bij de auto van mijn moeder. De dealer was zeer behulpzaam bij het verschaffen van informatie met betrekking tot het proces en de levering. Ook bij de aflevering kreeg moeders een bos bloemen en uitgebreide uitleg over de werking van de gehele auto. Alle vragen werden binnen een zeer korte termijn beantwoord.

Alle (telefonische) afspraken werden ook zeer goed nageleefd! :thumb

Groot gelijk. Zo snel mogelijk wegwezen daar.

Je kan jezelf inderdaad al gaan afvragen wat de service in het vervolg gaat zijn. :(

Pfff, wat een verhaal.

Welke dealer is dit? Of in welke plaats, dan weten we al genoeg ;) ?

Wat een onzinverhaal van die dealer trouwens, mijn ouders bestellen om de 4 jaar een nieuwe Opel en we wisten altijd op de dag exact wanneer deze geleverd zou worden. Maximale wachttijd was toen ook 8 weken.

Alleen de Vec-C rijden ze nu langer omdat ze de Insignia te krap vinden...dus daar hebben we persoonlijk geen ervaring mee.

Schandalig, dit soort dealers verpesten het voor de rest. Zelf heb ik hele andere ervaringen (meegekregen) bij de auto van mijn moeder. De dealer was zeer behulpzaam bij het verschaffen van informatie met betrekking tot het proces en de levering. Ook bij de aflevering kreeg moeders een bos bloemen en uitgebreide uitleg over de werking van de gehele auto. Alle vragen werden binnen een zeer korte termijn beantwoord.

Alle (telefonische) afspraken werden ook zeer goed nageleefd! :thumb

Pfff, wat een verhaal.

Welke dealer is dit? Of in welke plaats, dan weten we al genoeg ;) ?

Wat een onzinverhaal van die dealer trouwens, mijn ouders bestellen om de 4 jaar een nieuwe Opel en we wisten altijd op de dag exact wanneer deze geleverd zou worden. Maximale wachttijd was toen ook 8 weken.

Alleen de Vec-C rijden ze nu langer omdat ze de Insignia te krap vinden...dus daar hebben we persoonlijk geen ervaring mee.

Waarom niet Opel Nederland ff bellen/mailen met je vraag? Dan weet je ook gelijk.

Ben wel benieuwd om welke dealer het gaat die die zo'n beroerde service heeft.

Waarom niet Opel Nederland ff bellen/mailen met je vraag? Dan weet je ook gelijk.

Ben wel benieuwd om welke dealer het gaat die die zo'n beroerde service heeft.

Hahaha, voorzichtig dan, maar beloof dat je het ff laten weten zodra je je auto ontvangt?

Raar dat Opel NL niets laat weten, ik zou zeggen dat zij boven de dealers staan.

Terug
Naar boven