alaintrines
Post weinig
2000 wrote:
Belachelijk verhaal, heb het met verbazing gelezen.......vind opel het gek dat de verkopen tegenvallen. Ik vind het een vorm van oplichting. Een nieuwe auto leveren, dat kunnen ze wel maar voor de rest kan je het uitzoeken. Als de vectra weg gaat misschien toch maar is kijken voor een audi. Mijn kadett doe ik alles zelf aan, dus dat kunnen ze niet verklooien
Belachelijk verhaal, heb het met verbazing gelezen.......vind opel het gek dat de verkopen tegenvallen. Ik vind het een vorm van oplichting. Een nieuwe auto leveren, dat kunnen ze wel maar voor de rest kan je het uitzoeken. Als de vectra weg gaat misschien toch maar is kijken voor een audi. Mijn kadett doe ik alles zelf aan, dus dat kunnen ze niet verklooien![/
Toch even een tegen bericht 2000 !!!, ik heb alleen maar lof over de service bij mijn opel dealer over het oplossen van het probleem. Zonder moeite een nieuwe versterker gekregen en het probleem is opgelost. Voor wat betreft audi......... dit is nu echt een burgermans auto die je op elke hoek ziet staan. Let op mijn woorden dat binnen enkele jaren Opel weer op nummer 1 staat.
Groetjes van een uiters tevreden Insignia OPC rijder