• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Infinity Sound System PROBLEEM

2000 wrote:
Belachelijk verhaal, heb het met verbazing gelezen.......vind opel het gek dat de verkopen tegenvallen. Ik vind het een vorm van oplichting. Een nieuwe auto leveren, dat kunnen ze wel maar voor de rest kan je het uitzoeken. Als de vectra weg gaat misschien toch maar is kijken voor een audi. Mijn kadett doe ik alles zelf aan, dus dat kunnen ze niet verklooien![/

Toch even een tegen bericht 2000 !!!, ik heb alleen maar lof over de service bij mijn opel dealer over het oplossen van het probleem. Zonder moeite een nieuwe versterker gekregen en het probleem is opgelost. Voor wat betreft audi......... dit is nu echt een burgermans auto die je op elke hoek ziet staan. Let op mijn woorden dat binnen enkele jaren Opel weer op nummer 1 staat.

Groetjes van een uiters tevreden Insignia OPC rijder ;) :D

altijd leuk te lezen dat er ook tevrede . mense zijn over hun dealer's .

af geven kan iedereen . maar degelijk overleg en probleem oplossing met de dealer . dat gebeurt tegenwoordig enkel op internet .

Zo is ook mijn verhaal!!!!!! Ik kom sinds 1981 bij Soers, voorheen in Landen en thans in Tienen (België).

Al vele nieuwe wagens daar gekocht en nog nooit één woord discussie gehad over problemen!!! Alles werd altijd correct geregeld en een Opel heeft me nog nooit veel centen gekost aan problemen. Altijd wel perfect op tijd voor onderhoud met 3 wagens in mijn gezin. Als ik daar binnenkom ben ik niet nummer zoveel diene dag maar een klant, waar bij een tas koffie leuke verhalen uit de rallytijd e.d. worden naar boven gespit!!

En de familie Soers verkoopt heel veel wagens per jaar maar heel de familie blijft zo gewoon!!! En ik moet vanuit Antweren wel telkens een 90-tal km. bollen om daar te geraken. Maar dit heb ik er graag voor over!!! :thumb

Ook ik rij 50 km om bij de garage te komen waarvan ik denk dat het vakmannen zijn. Die 50 km vind ik meer dan de moeite waard!!!

Ik heb het probleem ook gehad in mijn Astra ST maar de dealer in den bosch heeft het keurig geregeld (ondanks dat het een lease auto was en niet door hun geleverd)

Grappig dat mijn nieuwe Insignia bij de dealer van cocker komt en geleverd wordt door de dealer van alaintrines :D

@koenie wrote:Ik heb het probleem ook gehad in mijn Astra ST maar de dealer in den bosch heeft het keurig geregeld (ondanks dat het een lease auto was en niet door hun geleverd)

Grappig dat mijn nieuwe Insignia bij de dealer van cocker komt en geleverd wordt door de dealer van alaintrines :D

Zeer goede dealer :thumb

@alaintrines wrote:@koenie wrote:Ik heb het probleem ook gehad in mijn Astra ST maar de dealer in den bosch heeft het keurig geregeld (ondanks dat het een lease auto was en niet door hun geleverd)

Zeer goede dealer :thumb

Klopt, was de enige in nederland die mijn bestelde insignia kon en wilde leveren ;-)

Terug
Naar boven