• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

info display astra g werkt niet

stekker zat er goed in dus denk toch dat hij stuk is :cry gebeurt dat vaker bij die dingen?

denk trouwens dat de vorige eigenaar al heeft zitten kloten en niet voor elkaar kreeg want waren al een paar "vastzet"punten afgebroken op het middenconsole :swear dus ook op zoek naar een ander middenconsole ... gaat weer lekker in de pingping lopen ben ik bang

Hmmm...mooi klote voor je. :(

Bij mij deed ie t vorige week ook niet maar na ff een flinke klap op t dashboard gegeven te hebben deed ie t weer??

Zag je met zonlicht of een lamp in je display schijnen wel je info op t scherm?

Bij mij zag in wel mn info namelijk maar mn verlichting deed niks.

Dus misschien alleen je display verlichting niet helemaal lekker.

Maar bij mij was t ff een klap en hij deed t weer. (en nu nog)

Hmmm...mooi klote voor je. :(

Bij mij deed ie t vorige week ook niet maar na ff een flinke klap op t dashboard gegeven te hebben deed ie t weer??

Zag je met zonlicht of een lamp in je display schijnen wel je info op t scherm?

Bij mij zag in wel mn info namelijk maar mn verlichting deed niks.

Dus misschien alleen je display verlichting niet helemaal lekker.

Maar bij mij was t ff een klap en hij deed t weer. (en nu nog)

nee hij doet echt helemaal niets ook niet heel licht of als je licht op het display drukt (normaal zie je dan wel wat ) maar blijft zwart...

nee hij doet echt helemaal niets ook niet heel licht of als je licht op het display drukt (normaal zie je dan wel wat ) maar blijft zwart...

@thething wrote:nee hij doet echt helemaal niets ook niet heel licht of als je licht op het display drukt (normaal zie je dan wel wat ) maar blijft zwart...

Hoeft niet in de pingping te lopen. Kan binnenkort wel even op de sloop voor je kijken voor een console en eventuele TID.

Wat mag het max kosten??

Moet even bevestiging vragen of het uitmaakt welke TID er voor in de plaats komt??

Iemand? Hoor het graag!

@thething wrote:nee hij doet echt helemaal niets ook niet heel licht of als je licht op het display drukt (normaal zie je dan wel wat ) maar blijft zwart...

Hoeft niet in de pingping te lopen. Kan binnenkort wel even op de sloop voor je kijken voor een console en eventuele TID.

Wat mag het max kosten??

Moet even bevestiging vragen of het uitmaakt welke TID er voor in de plaats komt??

Iemand? Hoor het graag!

zit er verschil in de tid dan?

wat is niet veel geen idee eigenlijk het moet natuurlijk ook nog opgestuurd worden he .... dus ik hoor het wel

Hallo jongens, ik heb nog een middengedeelte te koop.

Hij heeft een paar oppervlakkige beschadigingen boven op.

Maar voor 25 euro's mag je hem hebben.

Of bel bij interesse 0104470126.

zit er verschil in de tid dan?

wat is niet veel geen idee eigenlijk het moet natuurlijk ook nog opgestuurd worden he .... dus ik hoor het wel

Hallo jongens, ik heb nog een middengedeelte te koop.

Hij heeft een paar oppervlakkige beschadigingen boven op.

Maar voor 25 euro's mag je hem hebben.

Of bel bij interesse 0104470126.

@thething wrote:zit er verschil in de tid dan?

opsturen kost je 7 euro (daar valt niet over te spreken) en het zal eraan liggen of ik iets bruikbaars kan vinden (ga natuurlijk geen bras jouw kant op sturen) maar dan moet ik even kijken voor wat voor een prijs ik het zelf meekrijg (voor forum leden maak ik geen winst ;) ) dus.

@thething wrote:zit er verschil in de tid dan?

opsturen kost je 7 euro (daar valt niet over te spreken) en het zal eraan liggen of ik iets bruikbaars kan vinden (ga natuurlijk geen bras jouw kant op sturen) maar dan moet ik even kijken voor wat voor een prijs ik het zelf meekrijg (voor forum leden maak ik geen winst ;) ) dus.

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@thething wrote:zit er verschil in de tid dan?

Je bent een topper man... ik hoor wel wat het gaat kosten incl verzenden natuurlijk hahah

@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:@thething wrote:zit er verschil in de tid dan?

Je bent een topper man... ik hoor wel wat het gaat kosten incl verzenden natuurlijk hahah

Terug
Naar boven