kadettje-89
Post vaak
hier even een paar vraagjes van mij voor een maatje van me.hij heeft vorige week schade opgelopen.tegen party kwam met zo,n 40 km de brug af en dook achterop de vectra b van mn maatje.op zicht geen schade te zien alleen wat lak schade achterbumper.en de rand net voor de reservewielbak daar zitten wat golfjes in.en dat beugeltje waar de achterklep slot in valt is een beetje uit lood.en de zijkant van de achterbumper op de hoek is los.hoe zit dit vast.is dit een klik systeem of met een bout.en nu is vandaag de taxateur geweest.en heeft de schade gerekend op 800€/maar nu wist de garage te vertellen dat hij dit pas uit gekeerd krijgt als hij dit door de betreffende garage liet doen voor 300€.en dat hij pas het geld krijg als hij een werkbon opstuurd van de reparatie van de garage.nu is dit allemaal simpel zelf te doen.is deze rede van de garage terecht of niet.volgens mij lijk mij niet.want als mn maatje besluit het niet te maken en zo rond wil rijden zou hij dus geen geld uit gekeerd krijgen.graag zsm hulp en antwoord.