Binnen paar maand word mijn kmtrage totaal anders.. weet niet of dit meer of minder zal worden wat ik nu rij.
Nu ben ik langzaam aan kijken wat het beste voor mij is, aan gezien dat Opel toch mijn favoriet is wil ik toch bij Opel blijven. (achterhoofd w124)
Nu is mijn interesse op een vectra B gevallen.
Ik weet dat de B2 minder hard roesten als de b1 klopt dit?
Wat zijn de beste dieselblokken van de vectra B?
Een Y2.2DTR(DTI) dat lijkt me wel interessant 125pk veel koppel vanaf 1500tpm en kan worden gechipt tot 150pk.
Nu heb ik 2 mooie zien staan met dat dieselblok maar allebei 3,5ton nu zeggen mij die kilometers geen drol, maar wat kunnen die gemiddeld aan?
Wat is het onderhoud zoals riem/ketting vervangen? motorisch vaak problemen?
Neem aan dat het een isuzu motorblok is?
Dit is er een waar ik totaal van ga stralen, totaal iets anders waar ik nu mee rij kwa opties.
http://www.autoweek.nl/occasion.php?id=4PXJY&&sort=&pagesize=&position=0&tab=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop dat ik wat informatie kan winnen van jullie :thumb
Gr Phil
Nu ben ik langzaam aan kijken wat het beste voor mij is, aan gezien dat Opel toch mijn favoriet is wil ik toch bij Opel blijven. (achterhoofd w124)
Nu is mijn interesse op een vectra B gevallen.
Ik weet dat de B2 minder hard roesten als de b1 klopt dit?
Wat zijn de beste dieselblokken van de vectra B?
Een Y2.2DTR(DTI) dat lijkt me wel interessant 125pk veel koppel vanaf 1500tpm en kan worden gechipt tot 150pk.
Nu heb ik 2 mooie zien staan met dat dieselblok maar allebei 3,5ton nu zeggen mij die kilometers geen drol, maar wat kunnen die gemiddeld aan?
Wat is het onderhoud zoals riem/ketting vervangen? motorisch vaak problemen?
Neem aan dat het een isuzu motorblok is?
Dit is er een waar ik totaal van ga stralen, totaal iets anders waar ik nu mee rij kwa opties.
http://www.autoweek.nl/occasion.php?id=4PXJY&&sort=&pagesize=&position=0&tab=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoop dat ik wat informatie kan winnen van jullie :thumb
Gr Phil