• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

info over de lotus omega

origineel gepost door Sjors-V6

origineel gepost door gsipiloot

bij een lotus omega is t verbruik echt niet belangrijk!

en erwin-lotus heb je misschien foto's van die calibra 3.0 turbo met dta...... dat is wel een vet project!

en een lotus omega met 510 pk is toch ook wel gruwelijk!

Het verbruik zal mij ook werkelijk een worst wezen ! als i leeg is tanken we toch gewoon weer king: je zult mij nooit horen zeuren over het verbruik.. wat ik trouwens helemaal niet veel vind.. ook van mn 3.0 V6 niet..

Groetss,

Sjors

Verbruik :hmmz:hmmz

Is dat het rare geluid wat uit de tank komt :o:o

origineel gepost door Mr.T

en erwin-lotus heb je misschien foto's van die calibra 3.0 turbo met dta...... dat is wel een vet project!

Het verbruik zal mij ook werkelijk een worst wezen ! als i leeg is tanken we toch gewoon weer king: je zult mij nooit horen zeuren over het verbruik.. wat ik trouwens helemaal niet veel vind.. ook van mn 3.0 V6 niet..

Groetss,

Sjors

Geen idee welk geluid heb ik geen ervaring mee :angel

Mijn motor verzuipt bijna als ik vol gas geef, die van jou trek te tank vacuüm bij vol gas :jerry:jerry

origineel gepost door Mr.T

Groetss,

Sjors

Geen idee welk geluid heb ik geen ervaring mee :angel

Mijn motor verzuipt bijna als ik vol gas geef, die van jou trek te tank vacuüm bij vol gas :jerry:jerry

400nm bij 2000tpm :o

dat ding heeft bij een toerental niet veel meer als bijna stationair gewoon bijna net zoveel koppel als de mijne max!!

echt wel vet!:wors

400nm bij 2000tpm :o

dat ding heeft bij een toerental niet veel meer als bijna stationair gewoon bijna net zoveel koppel als de mijne max!!

echt wel vet!:wors

Komt steeds meer info, heb zelf inmiddels ook e.a. aan info verzameld ;)

Zal vd week eens even wat online gooien.

Greetz and keep the posts commin :wors

Komt steeds meer info, heb zelf inmiddels ook e.a. aan info verzameld ;)

Zal vd week eens even wat online gooien.

Greetz and keep the posts commin :wors

staat een dikke lotus omega te koop in montfoort op marktplaats, dus ik zou zeggen bied wat moois:jerry:jerry:jerry

Groeten

staat een dikke lotus omega te koop in montfoort op marktplaats, dus ik zou zeggen bied wat moois:jerry:jerry:jerry

Groeten

origineel gepost door nl-tuning

Groeten

king:

origineel gepost door nl-tuning

Groeten

king:

Misschien een beetje een nutteloze opmerking, maar er staat er 1 bij mij in de buurt, gewoon op de weg geparkeerd, en soms ook te stoffig voor woorden (zwarte auto he?). De bus 92 dendert er gewoon op soms luttele centimeters langs.

Persoonlijk dacht ik eerst dat het een beetje een verSjonnie'de Omega was. OEPS! (Stomme stomme fout)

Ik zal vanmiddag even kijken wel kenteken dat ding heeft, misschien is ie van iemand hier of zo. (Of dat er zo te achterhalen welk nummer het is of zo)

Misschien een beetje een nutteloze opmerking, maar er staat er 1 bij mij in de buurt, gewoon op de weg geparkeerd, en soms ook te stoffig voor woorden (zwarte auto he?). De bus 92 dendert er gewoon op soms luttele centimeters langs.

Persoonlijk dacht ik eerst dat het een beetje een verSjonnie'de Omega was. OEPS! (Stomme stomme fout)

Ik zal vanmiddag even kijken wel kenteken dat ding heeft, misschien is ie van iemand hier of zo. (Of dat er zo te achterhalen welk nummer het is of zo)

Terug
Naar boven