• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

info over de lotus omega

mijn dank is groot, nu kan ik gaan beginnen met sorteren:thumbup, echt super dit bedankt voor je tijd:P:jerry:jerry:jerry

groeten nick

ja klopt in bodegraven stond er ook 1 te koop ja, zou alleen niet weten waar deze nu rijd of staat???

groeten nick

ja klopt in bodegraven stond er ook 1 te koop ja, zou alleen niet weten waar deze nu rijd of staat???

groeten nick

Zo kunnen maar verwacht het niet, die in bodegraven koste zo rond de 18000 euro en had lichte schade aan de voor en achterbumper.

ik meen dat ik heb dat jaar dus nu 3 jaar terug op sevenum heb zien staan.

Vorig jaar en dit jaar stond er ook een lotus op sevenum maar weet niet of dat de zelfde is

Zo kunnen maar verwacht het niet, die in bodegraven koste zo rond de 18000 euro en had lichte schade aan de voor en achterbumper.

ik meen dat ik heb dat jaar dus nu 3 jaar terug op sevenum heb zien staan.

Vorig jaar en dit jaar stond er ook een lotus op sevenum maar weet niet of dat de zelfde is

die in sevenum was volgens mij een duitser toch???, en dat carbon werk voor die wagens is ook echt uber vet:jerry:jerry, en hoe zit het met tunen van die motoren, ik had begrepen dat je ze erg makkelijk op kan voeren naar hoge vermogens:)

groeten nick

die in sevenum was volgens mij een duitser toch???, en dat carbon werk voor die wagens is ook echt uber vet:jerry:jerry, en hoe zit het met tunen van die motoren, ik had begrepen dat je ze erg makkelijk op kan voeren naar hoge vermogens:)

groeten nick

origineel gepost door JvV

Ken er 2 die in nederland actief zijn:

66-LK-KP (Staat op RDW site raar aangeven: 0MEGA-A-L0TUS)

Hoezo raar aangegeven, dit staat bij type ook zo op het kenteken vermeld. Een aantal staan bij merk als Opel en andere als Lotus op het kenteken. Ik heb die van mij als Lotus laten registreren (staat ook zo op de duitse brief vermeld) en niet als Opel.

origineel gepost door JvV

Ken er 2 die in nederland actief zijn:

66-LK-KP (Staat op RDW site raar aangeven: 0MEGA-A-L0TUS)

Hoezo raar aangegeven, dit staat bij type ook zo op het kenteken vermeld. Een aantal staan bij merk als Opel en andere als Lotus op het kenteken. Ik heb die van mij als Lotus laten registreren (staat ook zo op de duitse brief vermeld) en niet als Opel.

Heeft JVV nog een beetje nieuwsking:????? of ben je uitgegoogled?:hmmz;);)

ik hoop dat je nog een beetje info kan vinden.

groeten nick

Heeft JVV nog een beetje nieuwsking:????? of ben je uitgegoogled?:hmmz;);)

ik hoop dat je nog een beetje info kan vinden.

groeten nick

tja zou wel gaaf zijn maar het rotte is , dat die dingen zo stervens duur zijn, maar de informatie ervan is altijd welkom:jerry

Terug
Naar boven