• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Informatie topic Astra Coupe.

inderdaad op mijn manta zit ook geen ruitenwisser vanachter :) het zou ook maar lelijk staan ook :)

@ trashmetal inderdaad belgie is reteduur qua verzekeringen en tax enzo

Als ik die bedragen voorbij zie komen ben ik blij dat ik in nederland woon

Een van mn eerste auto's was een astra gsi '92 150pk

Was toen een jaar of 20 en betaalde 25 gulden pm aan verzekering wa+ :D

inderdaad op mijn manta zit ook geen ruitenwisser vanachter :) het zou ook maar lelijk staan ook :)

@ trashmetal inderdaad belgie is reteduur qua verzekeringen en tax enzo

Hier heb ik nog wat leuks gepost voor je, kun je je motorcode van je Astra Coupé ontcijferen ;)

viewtopic.php?f=29&t=157819

@RISL wrote:Hier heb ik nog wat leuks gepost voor je, kun je je motorcode van je Astra Coupé ontcijferen ;)

dat is wel kicke :P

Hier heb ik nog wat leuks gepost voor je, kun je je motorcode van je Astra Coupé ontcijferen ;)

@RISL wrote:Hier heb ik nog wat leuks gepost voor je, kun je je motorcode van je Astra Coupé ontcijferen ;)

dat is wel kicke :P

Wel hè? Alle info uit de motorcode wist ik van mijn wagen al wel, maar het is gewoon leuk om het te kunnen herleiden.

Wel hè? Alle info uit de motorcode wist ik van mijn wagen al wel, maar het is gewoon leuk om het te kunnen herleiden.

ja hoe meer info des te beter, ik wil ook nog wellis uitzoeken waar de mijnes gemaakt is en hoeveelste het is enzo.

ja hoe meer info des te beter, ik wil ook nog wellis uitzoeken waar de mijnes gemaakt is en hoeveelste het is enzo.

Das heel makkelijk, ik heb dat in mijn eerste post in dit topic gezet waar je dat kunt doen. Maar alle Coupé's zijn bij Bertone gebouwd, dus dat kun je al uit mijn onderschrift overnemen. Bij mij komt echter het productienummer uit het chassisnummer niet overeen met het nummer wat onder de motorkap zit. Ben benieuwd of dat bij meerdere Coupé's zo is. Want dan heb ik er al wel een verklaring voor, denk ik.

Das heel makkelijk, ik heb dat in mijn eerste post in dit topic gezet waar je dat kunt doen. Maar alle Coupé's zijn bij Bertone gebouwd, dus dat kun je al uit mijn onderschrift overnemen. Bij mij komt echter het productienummer uit het chassisnummer niet overeen met het nummer wat onder de motorkap zit. Ben benieuwd of dat bij meerdere Coupé's zo is. Want dan heb ik er al wel een verklaring voor, denk ik.

@RISL wrote:Das heel makkelijk, ik heb dat in mijn eerste post in dit topic gezet waar je dat kunt doen. Maar alle Coupé's zijn bij Bertone gebouwd, dus dat kun je al uit mijn onderschrift overnemen. Bij mij komt echter het productienummer uit het chassisnummer niet overeen met het nummer wat onder de motorkap zit. Ben benieuwd of dat bij meerdere Coupé's zo is. Want dan heb ik er al wel een verklaring voor, denk ik.

komt zeker omdat het een schade bak was?

heb ik je eerder horen zeggen :P

@RISL wrote:Das heel makkelijk, ik heb dat in mijn eerste post in dit topic gezet waar je dat kunt doen. Maar alle Coupé's zijn bij Bertone gebouwd, dus dat kun je al uit mijn onderschrift overnemen. Bij mij komt echter het productienummer uit het chassisnummer niet overeen met het nummer wat onder de motorkap zit. Ben benieuwd of dat bij meerdere Coupé's zo is. Want dan heb ik er al wel een verklaring voor, denk ik.

komt zeker omdat het een schade bak was?

heb ik je eerder horen zeggen :P

Tja, niks klopt op mijn auto en dat is vaak wel vervelend. Zo kan ik geen enkele how-to volgen als het gaat om bedrading e.d.

Dus dat zou het inderdaad kunnen zijn als mijn wagen de enige is waarbij het zo is. Maar als het bij mij meerdere is, denk ik dat Bertone geen onderscheid heeft gemaakt tussen Astra Coupé en de Cabriolet en Opel wel (of andersom, maar dat is dus even afhankelijk of alle nummers van Bertone hoger of lager zijn dan die van Opel).

Tja, niks klopt op mijn auto en dat is vaak wel vervelend. Zo kan ik geen enkele how-to volgen als het gaat om bedrading e.d.

Dus dat zou het inderdaad kunnen zijn als mijn wagen de enige is waarbij het zo is. Maar als het bij mij meerdere is, denk ik dat Bertone geen onderscheid heeft gemaakt tussen Astra Coupé en de Cabriolet en Opel wel (of andersom, maar dat is dus even afhankelijk of alle nummers van Bertone hoger of lager zijn dan die van Opel).

Voor de liefhebbers, ik heb op youtube het reclamefilmpje gevonden over de Astra Coupé Cabrio.

Hierbij de link:
" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes!

Terug
Naar boven