• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inhouden bij het gas geven

roce

Lid
goedemiddag allemaal ik heb een omega 2.5 6v met het volgende probleem: als de motor een beetje warm begint te worden houdt hij in bij het gas geven bougies en kabels zijn vernieuwd klepdeksel pakking 2 keer vernieuwd en nog duwt hij de olie eruit er zat tot 2 keer toe olie in de bougieskamer misschien nu weer denk ik maar hij start goed en blijft ook stationair goed lopen was niet zo na de eerste keer olie wegzuigen en klepdekselpakking vervangen wat zou het zijn als je 1 snelheid blijft rijden gaat het goed maar trap het gas in en je komt bijna niet vooruit

Heb je de kleppendeksels zelf ook mee vervangen ?

Zo niet, zal hij blijven lekken vrees ik

Met dat inhouden kan ik je helaas niet helpen

Heb je de kleppendeksels zelf ook mee vervangen ?

@Slurpy wrote:Heb je de kleppendeksels zelf ook mee vervangen ?

Oke gaan we doen maar zou dat de oorzaak zijn van het inhouden(olie bij de bougies)?

Ik denk hhast van niet bij een koude motor gaat het wel goed zou het in een lekke vacuumslang kunnen zitten ???

@Slurpy wrote:Heb je de kleppendeksels zelf ook mee vervangen ?

Oke gaan we doen maar zou dat de oorzaak zijn van het inhouden(olie bij de bougies)?

Ik denk hhast van niet bij een koude motor gaat het wel goed zou het in een lekke vacuumslang kunnen zitten ???

Zou je krukas sensor en nokken as sensor eens laten nakijken. Meestal gaan deze gek doen als ze warm zijn.

Tsja klepdeksels :argue blijft een aandacht puntje.

Ok zou ze ook vervangen als ik jou was en dan meteen de bougies ook.

Gr jack

Zou je krukas sensor en nokken as sensor eens laten nakijken. Meestal gaan deze gek doen als ze warm zijn.

Tsja klepdeksels :argue blijft een aandacht puntje.

Ok zou ze ook vervangen als ik jou was en dan meteen de bougies ook.

Gr jack

@roce wrote:@wim-v6 wrote:Bobine niet vergeten..

willem

nee bobine is goed het inhouden bij het gas geven gebeurt echt alleen wanneer hij warm wordt

bobine zeg ik nogmaals, die verveelt meestal JUIST als ie warm is...

willem

@roce wrote:@wim-v6 wrote:Bobine niet vergeten..

willem

nee bobine is goed het inhouden bij het gas geven gebeurt echt alleen wanneer hij warm wordt

bobine zeg ik nogmaals, die verveelt meestal JUIST als ie warm is...

willem

Terug
Naar boven