• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inhouden c20ne

nou we hebben het nog steeds niet gevonden rotor verdeelkap al vervangen bougies nog geen resultaat hoop niet dat het de bdp sensor is duur kreng

nou we hebben het nog steeds niet gevonden rotor verdeelkap al vervangen bougies nog geen resultaat hoop niet dat het de bdp sensor is duur kreng

nog niet gevonden heren rotor verdeelkap bougies kabels en benzine filter vervangen zonder resultaat.

heeft wel een mooie grote blauwe vonk als ik de kabels apart test en als ik de bobine apart test ook mooie blauwe vonk

iemand:hmmz

nog niet gevonden heren rotor verdeelkap bougies kabels en benzine filter vervangen zonder resultaat.

heeft wel een mooie grote blauwe vonk als ik de kabels apart test en als ik de bobine apart test ook mooie blauwe vonk

iemand:hmmz

dus je vonk is goed,

dan moet hij nog lucht hebben en benzine,

geen vacuum lek?

de remreiniger test waar ze het hierboven over hebben, remreiniger spuiten over het complete inlaat gedeelte gaat hij er beroerder van lopen dan zit het lek aar je op dat moment spuit.

benzine toevoer? leidingen niet verstopt?

ik modder zelf ook aan, en kom er maar niet uit.

of is het inmiddels al opgelost? zo ja wat was het?

dus je vonk is goed,

dan moet hij nog lucht hebben en benzine,

geen vacuum lek?

de remreiniger test waar ze het hierboven over hebben, remreiniger spuiten over het complete inlaat gedeelte gaat hij er beroerder van lopen dan zit het lek aar je op dat moment spuit.

benzine toevoer? leidingen niet verstopt?

ik modder zelf ook aan, en kom er maar niet uit.

of is het inmiddels al opgelost? zo ja wat was het?

Terug
Naar boven