• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inhoudende moter

[rquote=1861462&tid=142076&author=belgium turbo]De zafira is gechipt bij M-Tech.

Ik ken deze jongen van op het opel-forum.be

Denk dat er iridium bougies in zitten of boch bougies dat weet ik niet zo goed.[/rquote]

Haha, dan is dat je probleem :)

267 of 207??? das nogal een verschil zeg :o

M-tech knalt er een standaard programma in toch?wordt niet aangepast op andere setups...

de iridiums heb ik dr bij mij ook uit gehaald.trok niet lekker door na chippen.probeer eens de F5DP0R van BOSCH.

loopt ie bij de meeste goed op.......

267 of 207??? das nogal een verschil zeg :o

M-tech knalt er een standaard programma in toch?wordt niet aangepast op andere setups...

de iridiums heb ik dr bij mij ook uit gehaald.trok niet lekker door na chippen.probeer eens de F5DP0R van BOSCH.

loopt ie bij de meeste goed op.......

zitten inderdaad iridiums in en heb inderdaad twee verschillende uitdraais van de testbank krijg er kop nog staart aan ben niet content van m tech heb hem hierover gebeld en wilde mij afschepen heb hem wel niet horen klagen als ik 1300e betaalde

zitten inderdaad iridiums in en heb inderdaad twee verschillende uitdraais van de testbank krijg er kop nog staart aan ben niet content van m tech heb hem hierover gebeld en wilde mij afschepen heb hem wel niet horen klagen als ik 1300e betaalde

m tech had gezegd dat het probleem bij mijn luchtmassameter lag heb nieuwe gestoken is net hetzelfde auto is uitgelezen en gaf geen fouten graag zou ik nu een katvervanger steken plus uitlaat en intercooler en dan opnieuw laten chippen met testbank kan iemand een goed adres geven voor dit alles geen mtech meer voor mij heb daarvoor440km gereden maarja wat doe je eraan hoop met julie hulp mijn stukken en chip aan een goede prijs te geraken bedankt op voorhand ik kijk niet op een euro maar heb graag waAR VOOR MIJN GELD

m tech had gezegd dat het probleem bij mijn luchtmassameter lag heb nieuwe gestoken is net hetzelfde auto is uitgelezen en gaf geen fouten graag zou ik nu een katvervanger steken plus uitlaat en intercooler en dan opnieuw laten chippen met testbank kan iemand een goed adres geven voor dit alles geen mtech meer voor mij heb daarvoor440km gereden maarja wat doe je eraan hoop met julie hulp mijn stukken en chip aan een goede prijs te geraken bedankt op voorhand ik kijk niet op een euro maar heb graag waAR VOOR MIJN GELD

zijn meerdere adressen voor, ligt eraan waar je woont. Er zijn in dit gedeelte meerdere tuners besproken, lees ze even door zou ik zeggen.

zijn meerdere adressen voor, ligt eraan waar je woont. Er zijn in dit gedeelte meerdere tuners besproken, lees ze even door zou ik zeggen.

V-max,KLASEN,EDS..zijn er verschillende

ik rijd zelf met software van V-max.die is aangepast op de auto/setup.

na programmeren rijden ze nog 1/1,5 uur in je auto om te fine-tunen.

niks dan lof over hun.

BAAS J. heeft de zijne daar ook laten doen.was ook tevreden.

probeer de zoekfunctie eens....staan genoeg posts over verschillende tuners

suc6

V-max,KLASEN,EDS..zijn er verschillende

ik rijd zelf met software van V-max.die is aangepast op de auto/setup.

na programmeren rijden ze nog 1/1,5 uur in je auto om te fine-tunen.

niks dan lof over hun.

BAAS J. heeft de zijne daar ook laten doen.was ook tevreden.

probeer de zoekfunctie eens....staan genoeg posts over verschillende tuners

suc6

HEB ZE AL EENS BEKEKEN EN VMAX EN KLASEN WAREN MIJ OOK AL IN HET OOG GESPRONGEN BEDANKT KAN IK DAAR OOK UITLAAT EN KATVERVANGER KRIJGEN

HEB ZE AL EENS BEKEKEN EN VMAX EN KLASEN WAREN MIJ OOK AL IN HET OOG GESPRONGEN BEDANKT KAN IK DAAR OOK UITLAAT EN KATVERVANGER KRIJGEN

[rquote=1862257&tid=142076&author=cedric]probleem van inhoudende moter is opgelost boegies zaten los[/rquote]

Mooi dat het is opgelost. :thumbup

Terug
Naar boven