• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

+ injectoren

mantadevil

Woont hier bijna
hey mannen

wederom effe vraag welke draad geeft de injectoren voeding????

moet dat weten ivm afsluiten met lpg

had vraag gesteld op ander deel van het forum en kreeg dit als antwoord

maar welke draad geeft voeding aan de injectoren ????

kan vanmiddag dan de manta verder afbouwen en begin volgende week apk dan :D

Je moet dus de + van de LPG injectoren, dus de draad die injectoren voeding geeft en niet de draad die signaal geeft aan de injectoren.

Je zou ook de pomp kunnen onderbreken, maar het is het mooiste als je de pomp gewoon laat draaien tijdens rijden op LPG.

De injectoren krijgen per 2 of 3 elk een aparte voeding.

Ze hebben wel een gezamelijke -

Rijd je met de motronic van de 2.2 of met de L-jetronic van de manta zelf?

(zit namelijk iets verschil in het kabelwerk)

Je kunt idd de pomp onderbreken, maar dan gaan de injectoren alsnog open, en komt er alsnog benzine uit (wordt door de zuig werking eruit gezogen), is dus niet de oplossing die je zou moeten hebben.

De injectoren krijgen per 2 of 3 elk een aparte voeding.

Ze hebben wel een gezamelijke -

Rijd je met de motronic van de 2.2 of met de L-jetronic van de manta zelf?

(zit namelijk iets verschil in het kabelwerk)

Je kunt idd de pomp onderbreken, maar dan gaan de injectoren alsnog open, en komt er alsnog benzine uit (wordt door de zuig werking eruit gezogen), is dus niet de oplossing die je zou moeten hebben.

ik heb het injectie gedeelte gewoon van een manta gsi

tis de bedoeling dat de benzine stopt wand geloof me lekker loopt ie niet op beide:D

ik heb het injectie gedeelte gewoon van een manta gsi

tis de bedoeling dat de benzine stopt wand geloof me lekker loopt ie niet op beide:D

Nee dat weet ik dat ie op beide niet lekker loopt, dat probleem had ik ooit eens met mijn admiral. Had ik ook enkel de pomp afgekoppeld, en bleef op beide lopen.

Maar zal dalijk eens kijken of ik nog een losse kabelboom hier heb liggen, anders zal het later op de dag gaan worden vrees ik.

Nee dat weet ik dat ie op beide niet lekker loopt, dat probleem had ik ooit eens met mijn admiral. Had ik ook enkel de pomp afgekoppeld, en bleef op beide lopen.

Maar zal dalijk eens kijken of ik nog een losse kabelboom hier heb liggen, anders zal het later op de dag gaan worden vrees ik.

Gevonden op mantablog (mantacabrio)

Pootje 12 op de comp stekker onderbreken.

le20-schema.jpg

die komt ook onder de kap uit, zit namelijk op de injectoren. Zou hem echter bij de stekker onderbreken en dan met wat kabels verlengen, weet je zeker dat je de juiste witte kabel te pakken hebt ;)

die komt ook onder de kap uit, zit namelijk op de injectoren. Zou hem echter bij de stekker onderbreken en dan met wat kabels verlengen, weet je zeker dat je de juiste witte kabel te pakken hebt ;)

hahaha ja daar zeg je met wat ja

zitten heleboel wit tussen

ga straks maar weer eens effe kijken en meten

moet toch keertje goed komen lijkt me;)

hahaha ja daar zeg je met wat ja

zitten heleboel wit tussen

ga straks maar weer eens effe kijken en meten

moet toch keertje goed komen lijkt me;)

Terug
Naar boven