• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inkoopactie HappyLightShow -module

P.s

Heb begrepen dat het via de op-com ingeleerd moet worden?

Wil graag zelf zo'n ding hebben.

Heb al topic's gezien maar zou iemand mij een recent

Linkje willen sturen waar ik het kan bestelen? Of kan ik dat via een autozaak/winkel kan doen?

En kwa software voor op m'n laptop. NL is er?

Heb een Acer met windows 7, 32bit en 64bit.

En wat is een normale prijs voor zoiets?

Zit ook bij de bestelling sander :jerry

En als de hls binnen is , wil ik sws toch een opcom...

Jongens betalen! Kan het spul besteld worden!

@pixels66 wrote:Ik heb nu een aantal dagen op de laatste persoon gewacht, diverse berichten gestuurd.. geen reactie.. vind het niet netjes..

ik heb hls gemaild met de vraag of er wéér een af kan, dan nog dezelfde prijs. Gelukkig kan het, en de betaling gaat er zo uit, maar we staan behoorlijk voor joker bij dat bedrijf met continue afzeggingen.. van 16 naar 11...

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Inderdaad!! :swear

Heb dan in ieder geval het fatsoen om even af te zeggen als je niet meer wilt!!

Het is een beetje lullig ook naar het bedrijf toe ja, om er eerst 16 en uiteindelijk dan 11 te bestellen.

Gelukkig dat de prijs wel hetzelfde blijft. :thumb

hoop dat die postbode goeie hardloopschoenen aan heb getrokken, k heb wel ff zin om te spelen met dat ding! (de hls dan he, niet met de postbode) :jerry

Kijk dat is nog eens een goeie voorbereiding!

De hele zooi zal maandag of dinsdag wel bij jou binnen komen gok ik? dus we zullen de hls's wel eind volgende week binnen krijgen denk?

Mocht er nog iemand afvallen ik wil er ook wel 1 voor mijn astra gtc. Ik zie dit topic helaas te laat.

Dus mocht iemand ervanaf zien dan laat het maar weten. :D

Voor bij de Astra H is het de bedoeling om de module onder de handrem in te pluggen?

Heb eerst het klepje moeten opwippen, maaren zag dit:

20130203_163944_zps3298a51e.jpg

Is dit zo?

@dissie wrote:hebben hebben hebben, naja kopen kopen kopen

ik heb wel interesse!

weet iemand het verschil in funtcies tussen de happylight show en een ''CU module''?

Zover ik de site doorgenomen heb zitten er (kleine) verschillen in de manieren waarop je coming home functies kunt activeren i.c.m. ver/ontgrendelen van je portieren.

PS vandaag een mailtje met wat vragen omtrent het product verzonden... nu wachten op reactie. Hopelijk zijn ze niet opgedoekt want het email is niet gebounced.

tja ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat er een beschrijving bij zou zitten met de mogelijkheden en hoe in te stellen.

anders kunnen we nog niet aan de slag als hij binnen komt!

@pixels66 wrote:Ik heb een handleiding in het Nederlands voor de HLS module, dus dat komt vast goed :)

Is dat ook ergens online te vinden of heb je het zelf vertaald?

@pixels66: Mijn dank is ASTRAnomisch groot. Ff snel de forum door gespit (in minder dan 8s gedownload en al), ben het nu op papier aan het doornemen:).

Nu nog ff een voor de Astra varianten :D

Die had ik nog niet bedacht of eerder gehoord/gelezen! :wors ... en dat voor een jarenlange laagvliegende VECTRA rijder. Chapau.

Nu nog ff iemand in de buurt vinden die voor mij met een Tech2/OPCOM de carjacking functie kan activeren. Dan ben ik ff geholpen.

Terug
Naar boven