• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inkoopactie HappyLightShow -module

Ik dacht van ga nu echt slapen en toen zag ik dat OL een mail van de forum naar binnen haalde en las nou net waarop ik het niet kon laten om te reageren. Den Haag mooie stad! :hmmz wellicht ben ik er komend weekend (zaterdag) daar voor zakelijke doeleinden. Wie weet pm ik je nog erover.! :sleeping

@DOCTOR007 wrote:Die had ik nog niet bedacht of eerder gehoord/gelezen! :wors ... en dat voor een jarenlange laagvliegende VECTRA rijder. Chapau.

Nu nog ff iemand in de buurt vinden die voor mij met een Tech2/OPCOM de carjacking functie kan activeren. Dan ben ik ff geholpen.

Hee Doctor,

Ik heb een opcom en woon

in almere.

Groeten.

André

@ gtsmaniak: ja die bedoel ik ook. in de VECTRA wordt het met die benaming meestal ook genoemd.

@ dree4681 Nice weet je ook hoe je die kunt activeren??? Zo ja, PM me aub. :thumb

@DOCTOR007 wrote:@dissie wrote:hebben hebben hebben, naja kopen kopen kopen

ik heb wel interesse! Weet iemand het verschil in funtcies tussen de happylight show en een ''CU module''?

Zover ik de site doorgenomen heb zitten er (kleine) verschillen in de manieren waarop je coming home functies kunt activeren i.c.m. ver/ontgrendelen van je portieren.

PS vandaag een mailtje met wat vragen omtrent het product verzonden... nu wachten op reactie. Hopelijk zijn ze niet opgedoekt want het email is niet gebounced.

REACTIE OP MAIL:

What does it cost per unit to order it? Kosten per unit:

The CU price is 120 Euro.

Are there extra fees for shipping? Verzendkosten:

Yes - DE / 12 Euro, UK / 18 Euro, other EU countries 7 Euro

How long will it take after placing order to receive the unit? Levertijd: afhankelijk van het land waar je woont

It depends on the destination country. Where are you from?

> Do you have a short summary of the gained advantages? Behaalde voordelen:

Please see the CU's user guide -

http://www.pepas.cz/wp-content/uploads/EN_UG_OCU-01_LAST.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

@john.t wrote:Al meer nieuws, wanneer het verstuurd word? Ik weet het.... Wachten duurt lang Hehehe.

Ben ook wel benieuwd eigenlijk. :hmmz

Volgende week ga ik Mijn Astra weer ophalen uit de garage dus zou leuk zijn als ik dan meteen met de HLS zou kunnen gaan spelen..... :D

@dissie: Dude je hebt een OPC dan heb je naar mijn mening een overcomplete Astra. Alles zou gewoon in principe en zover mijn kennis reikt met een Tech2/OPCOM gedaan kunnen worden.

Bedoel als je mistlampen hebt dan kun je de optie corneringlights activeren en ga zo maar door. Of zie ik het verkeerd. :hmmz

@Opeltje17 : Tnx for the headups :thumbup

:hmmz... Toch zal het mogelijk moeten zijn om voertuigen met mistlampen als cornering lights te gebruiken en die following home lights te kunnen activeren. Men zal naar mijn geweten geen speciale module oid nodig hebben.

Over modules gesproken ga een der dagen opzoek naar info inzake comfortmodule (ramen open/dicht via de ab), een UHP4 en een CD70/DVD90.

@pixels66 : op de VECTRA C zat het vanuit de fabriek al. De H heeft deze en vele andere luxe niet. Hoe meer luxe hoe meer er kapot kan gaan en hoe meer je moet dokken voor reparaties. VB: NCDR (navi+telematica incl stuurwielbediening) uit mijn VECTRA originele vervanging zou me 1200 koste ex in/uitbouw. Een simpele TT (Tom Tom) en een gruwelijke (Nokia N8) deden als vervangers wonderen.

@Basshoven wrote:@john.t wrote:Al meer nieuws, wanneer het verstuurd word? Ik weet het.... Wachten duurt lang Hehehe.

Ben ook wel benieuwd eigenlijk. :hmmz

Volgende week ga ik Mijn Astra weer ophalen uit de garage dus zou leuk zijn als ik dan meteen met de HLS zou kunnen gaan spelen..... :D

:hmmz

Triest nieuws bij de dealer te horen gekregen :shock: . Anti carhijacking functie in een Astra H (voor mij model of type, niet bevestigd noch nagevraagd) niet mogelijk :wtf . Ze hebben alle opties met hun elec. app. uitgezocht. Toen ze me het vertelde dacht ik van :wtf ! Een VECTRA 2004 Maxx waarvan ze mij herkende kon het wel en een Astra H 2006 NIET. :swear :hmmz

Enigzins teleur gesteld naar huis gereden met de jongste telg... Ze hebben het voor dit keer kosteloos gedaan anders zou ik 3 tientjes ook hiervoor kwijt zijn :thumbup . Dat was ook m'n enigste troost.

Nou ik hoop dat iemand het van jullie het wel kunnen. Zal wel ff de fora ff naar die ene plaatsgenoot af speuren. Kijken of die het wel kan vinden. :thumb

Je bedoeld toch die deur op slot bij 15kmh? Heb je een cv knop op je dashboard naast de driehoek schakelaar.

Galaxy Nexus Tapatalk

@iquick wrote:Je bedoeld toch die deur op slot bij 15kmh? Heb je een cv knop op je dashboard naast de driehoek schakelaar.

Galaxy Nexus Tapatalk

Ja die knop heb ik.

@pixels66 wrote:Vandaag de verzendbevestiging gekregen. Duurt erg lang maar ik verwacht het dus deze week binnen te hebben. Alle verzenddoosjes liggen al klaar in ieder geval!

:D

Komt goed gaan we vanuit!

Het is wel zo, elke keer als op het forum wil inloggen,

Hoop ik een pb te hebben:D.

Staat er ( 0 berichten).

Helaas...

Ojah, Sander bedankt voor de hls beschrijving, via de mail. En voor het regelen van de module zelf

Tot nu toe!

Deze week boys :angel

John. T

Terug
Naar boven