• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inkoopactie HappyLightShow -module

@dissie wrote:Heb hem binnen :D geinige functies :D ff lekker mee gespeeld, alleen cornering lights is zeker niey mogelijk voor de astra h?

En weet iemand de software versie ervan? :D

Sander hartstikke nedankt voor de tijd en moeite :D

:wors

Software versie staat op de achterkant van de module ;) en is 2.22

En inderdaad is cornering lights niet mogelijk op de astra H

Dit is de manual: http://www.happylightshow.com/shop/media/upload/file/Handbücher/Manual Astra 222 ENGLISH.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij heeft Opeltje17 gelijk.

ik de FAQ van HLS staat nl:

If you want to know about your software version take a look on the back side of your happylightshow. You find there a number with your software version.

2.22 is inderdaad de laatste versie voor de Astra H,

1.18A voor de Vectra,

4.01 volgens de site, maar uitvoering die verkocht wordt is volgens mij 4.02......

Ik zie hier goede berichten! Gaan morgen denk ik vroeg richting huis! Is de optie voor mistlampen als dagrijverlichting gebruiken ook functioneel? 😁

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ik heb als k hem open doe me stadslicht en me mistlichten aan maat zie nu dat ik me mistlichten ook maar ff moet vervangen voor LED i.P.v. Die geel witte duo penotti

Mist lichten als drl is ook dik, ben alleen benieuwd wat de politie er van vind.

Maar dat merken we snel genoeg, ze gaan.namelijk wrl uit als je stadslicht aan zet ;)

gouden tip, pak de meest recente handleiding, en vooral van de juiste versie HLS.

ik had een oudere handleiding, en het bleek dat er veel meer functies in zaten dan ik dacht....

ik heb de mijn vandaag ook binnen gekregen dank je wel sander.

nu heb ik een beschrijving gezien waar ze speken over "with REC" en "without REC"

wat is REC?

weet iemant dit?

Regel eenheid ziet er it als een zekering kastje maar achter in de koffer bak links.

Tenminste bij de astra H. bij zafira waarschijnlijk ook mits het met een REC uitgevoerd is.

Volgens mij kun je dat uitlezen met de HLS module,

ik dacht op digit 2.4

Staat deze op 1, dan heb je een REC, staat ie op 0, dan heb je deze niet.

dit is een foto van mijn rec:

rec.jpg

Oké, ik ben ff de module aan het proberen, de opc scan is gelukt.

Zit nu vast, maar de beschrijving werkt nog bij mijn astra h tot nu toe.

Rempedaal indrukken + hendel grootlicht naar me toe trekken en richting aanwijzer naar links.

Kom ik in de ecn en dan zit ik vast,de teller gaat ook niet met 10km omhooggevallen zoals er in de beschrijving staat.

Wie o wie kan me helpen. :argue

Hoe moet ik te werk gaan om alles in te stellen.

Vind de module er ook niet erg strak in zitten.

20130218_170231_zpsbb9013a7.jpg
dit is wat ik wel krijg te zien. Zoals op de beschrijving staat moet rechtrrrichtingaanwijzer aan staan.

Kijg ik niet voor elkaar. Helup!

Yup ecn menu werkt idd wel...

De opc scan werkt ook al wel.

Maar verder kom ik niet verder.

Kan het zijn dat ik een module van een Vectra heb?

Als k de rem ook in trap veranderden de cijfers wel. Maar maar word er niet

wijjzer van tot nu toe. Is er ook een nl beschrijving van de hls voor de Astra H?

Op Internet staan ook nergens goede instructies voor de Astra H 5deurs merk ik.

Op YouTube staan wel de lightshows maar hoe je het echt moet instellen kan ik niet vinden.

Iemand van hier misschien, die een YouTube instructie filmpje kan fixen?

In een astra h? :wors

ik heb ook een Astra H, alleen dan een station, zal geen verschil maken denkz.

ik heb om de boel te activeren de rem ingetrapt, grootlicht, en HALF richting aangegeven naar links (dus zodat ie na 3x tikken weer uit gaat).

zo kwam ik in het ECN menu terecht.

met de rem kun je nu de waardes veranderen, en met de koppeling van positie veranderen.

Het systeem werkt met layers, dat is bit 6 (eerste getal onder ECN).

dit kun je zien als menu 0, 1, 2 en 3.

let op dat je de juiste handleiding gebruikt, je hebt 2.22 nodig, die is hier onlangs in het topic voorbij gekomen.

als al je settings goedgezet zijn, die je een keer richting naar rechts aangeven (ook weer half). Er zal nu even 333333 in je display komen te staan.

Dit wil zeggen dat de settings opgeslagen zijn.

Terug
Naar boven