• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inkoopactie HappyLightShow -module

@pixels66 wrote:@DOCTOR007 wrote:@dissie wrote:Ik heb als k hem open doe me stadslicht en me mistlichten aan maat zie nu dat ik me mistlichten ook maar ff moet vervangen voor LED i.P.v. Die geel witte duo penotti

Mist lichten als drl is ook dik, ben alleen benieuwd wat de politie er van vind.

Maar dat merken we snel genoeg, ze gaan.namelijk wrl uit als je stadslicht aan zet ;)

Zij zullen er niet veel van vinden. Gezien en genoeg andere voertuigen die het al fabriekaf hebben of zelf hebben laten activeren ook geen problemen ervaren. Zelf denk ik dat zij je daarvoor niet eens staande mogen houden, behalve als je de pineut bent als het om een algemene controle gaat. Nee ben geen (met respect) spekkasdiender.

Nou, echt veel respect druipt er niet van die benaming af, dus dat stukje "met respect" kun je net zo goed weglaten..

:hmmz Bespeur ik hier een agent op het forum? Echter heb je wel een punt.

Daarom is de betreffende post ook direct na je eerdere melding ge-edit. Werk je ook toevallig bij die kazerne aan de overkant van die BP tankstation? Weet niet meer zeker of dat gebied Plaspoel nog wat heet..

Me directe naaste zit ook bij een van de door jouw genoemde instantie's en die respecteren wij ook.

@pixels66 wrote:Jongens, leuke reacties tot nu toe, graag gedaan in ieder geval! Altijd leuk om te doen. Wie weet binnenkort weer een inkoopactie van het een of ander?

Beste HLS bezitters.

Probeer mijn HLS aan de gang te krijgen maar tot nu toe gaan alleen een groen, rood en oranje ledje branden.......verder gebeurt er niets. In de handleiding staat helemaal niet over een oranje ledje. Op display niets te zien niete nada niks.

Mogelijk doe ik iets niet juist of module is niet juist c.q. kapot. Heb volgens Nederlandse handleiding gewerkt en volgens de Engelse versie.

Trouwens even een handigheidje om je stekker los te krijgen (Zafira B 2012) werkt een stuk makkelijker om de pinnetjes in de stekker te plaatsen.

Volgens Sander was er nog een module voor een 2e Zafira. Heeft die dezelfde problemen ?

Op achterzijde module is met stift "402" geschreven.

Wie kan helpen ?

gr.Enricos

De versie van de astra H en zafira B is 2.22 en 4.02 is de versie van de astra J en de zafira tourer

Dus als je een astra J hebt moet je 4.02 hebben en met een astra H 2.22

Ik heb de HLS er ook in zitten, heb nu eindelijk door hoe hij een beetje werkt.

Had er telkens weinig tijd voor om het uit te zoeken.

Nu heb ik de mistlampen aan staan voor dagrij verlichting, maar zijn daar ook leds voor te krijgen (voor in de mistlampen)?

Groeten Jurgen,

@GTS Vectra wrote:Ik heb de HLS er ook in zitten, heb nu eindelijk door hoe hij een beetje werkt.

Nu heb ik de mistlampen aan staan voor dagrij verlichting, maar zijn daar ook leds voor te krijgen (voor in de mistlampen)?

Groeten Jurgen,

Ja zijn ook led's voor te krijgen

@Opeltje17 wrote:@GTS Vectra wrote:Ik heb de HLS er ook in zitten, heb nu eindelijk door hoe hij een beetje werkt.

Groeten Jurgen,

Ja zijn ook led's voor te krijgen

Van iemand hier op de forum een link gehad: http://www.astuning.nl/Webwinkel-Category-170959/Led-Mistlichten.html

@pixels66 wrote:Binnen de politie heb je niet alleen agenten, ook politiemedewerkers.. En ja, ik werk deels bij de politie, schaam ik me niet voor.. Maar ik heb wel collega's op straat die dus agent zijn, en die respecteer ik ook ;)

Overigens is mijn hoofdwerkgever de Brandweer, mocht je je het afvragen.. Ben brandweerman in hart en nieren..

Ik doe het erbij, pompbediener
animaatjes-brandweer-94910.gif

@pixels66 wrote:zo wat duur zeg.. Zeker 10 euro duurder dan op dealextreme, en daar is het zonder verzendkosten..

Link? Ik haal het meestal op, uiteraard in goed overleg met de verkoper. Zo geniet ik weer keer op keer van een heerlijk ritje in m'n ASTRA! :D :thumbup

Ben te ongeduldig om erop te wachten ;)

Nou daar ga ik liever niet naar toe, moet helemaal naar het buitenland toe. Dan is de kosten ook niet meer dekkend.

Hoi,

Ik heb de HSL module nu een paar weken in gebruik, maar elke paar dagen gooit de auto de HSL module eraf(werkt hij niet meer).

Het rode lichtje doet het dan ook niet meer( de groene nog wel).

Als ik hem er dan uittrek doet hij het weer en na een paar dagen doet hij het dan weer niet. :hmmz

Weet iemand wat dit kan wezen?

Groeten Jurgen,

Terug
Naar boven