• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inlegfilter plaatsen vectra GTS

Als je een mooi donker geluid wil is een einddemper voldoende,heb mijn middendemper gewoon origineel en twee sebring eindempers met een mooi donker geluid:thumbup

Gr. Gts32v6

Als je een mooi donker geluid wil is een einddemper voldoende,heb mijn middendemper gewoon origineel en twee sebring eindempers met een mooi donker geluid:thumbup

Gr. Gts32v6

[rquote=1906245&tid=145695&author=Gts32v6]Als je een mooi donker geluid wil is een einddemper voldoende,heb mijn middendemper gewoon origineel en twee sebring eindempers met een mooi donker geluid:thumbup

Gr. Gts32v6[/rquote]

ja oke,maar nu ligt er bij jou ook een net iets ander blok in;)

[rquote=1906245&tid=145695&author=Gts32v6]Als je een mooi donker geluid wil is een einddemper voldoende,heb mijn middendemper gewoon origineel en twee sebring eindempers met een mooi donker geluid:thumbup

Gr. Gts32v6[/rquote]

ja oke,maar nu ligt er bij jou ook een net iets ander blok in;)

[rquote=1906329&tid=145695&author=Gts32v6]Klopt,maar met jouw vec zal het ook wel lukken:D

Gr. Gts32v6[/rquote]

dat hopen we dan maar weer:D

ik ga eerst uitzoeken of de middendemper makkelijk te verlassen is of dat ik het met een recht stuk pijp en 2 pijpklemmen degelijk kan overbruggen.

dan eerst op zoek naar een 2e hands middendemperd:thumbup

[rquote=1906329&tid=145695&author=Gts32v6]Klopt,maar met jouw vec zal het ook wel lukken:D

Gr. Gts32v6[/rquote]

dat hopen we dan maar weer:D

ik ga eerst uitzoeken of de middendemper makkelijk te verlassen is of dat ik het met een recht stuk pijp en 2 pijpklemmen degelijk kan overbruggen.

dan eerst op zoek naar een 2e hands middendemperd:thumbup

[rquote=1906730&tid=145695&author=Erwin1987]waarom koop je geen midden demper vervanger?

Erwin[/rquote]

Die heb ik nog niet kunnen vinden.

[rquote=1906730&tid=145695&author=Erwin1987]waarom koop je geen midden demper vervanger?

Erwin[/rquote]

Die heb ik nog niet kunnen vinden.

hahahaha grappenmakers :P (eerder in dit topic verhaal)

Mocht je denken aan het aanpassen van de uitlaat hou rekening met een trekhaak (of toekomstige trekhaak)

Voor zo ver mij bekend zit er qua geluid weinig verschil tussen 'of' een middendemper 'of' een einddemper te vervangen, met beide haalde je geloof ik soort gelijke winst. Misschien is dat prijs technisch nog interessant.

hahahaha grappenmakers :P (eerder in dit topic verhaal)

Mocht je denken aan het aanpassen van de uitlaat hou rekening met een trekhaak (of toekomstige trekhaak)

Voor zo ver mij bekend zit er qua geluid weinig verschil tussen 'of' een middendemper 'of' een einddemper te vervangen, met beide haalde je geloof ik soort gelijke winst. Misschien is dat prijs technisch nog interessant.

[rquote=1906795&tid=145695&author=1985]hahahaha grappenmakers :P (eerder in dit topic verhaal)

Voor zo ver mij bekend zit er qua geluid weinig verschil tussen 'of' een middendemper 'of' een einddemper te vervangen, met beide haalde je geloof ik soort gelijke winst. Misschien is dat prijs technisch nog interessant.[/rquote]

Ik ben af-fabriek voorzien van een afneembare trekhaak dus dat komt wel goed.

Het zal toch de middendemper worden denk ik.

[rquote=1906795&tid=145695&author=1985]hahahaha grappenmakers :P (eerder in dit topic verhaal)

Voor zo ver mij bekend zit er qua geluid weinig verschil tussen 'of' een middendemper 'of' een einddemper te vervangen, met beide haalde je geloof ik soort gelijke winst. Misschien is dat prijs technisch nog interessant.[/rquote]

Ik ben af-fabriek voorzien van een afneembare trekhaak dus dat komt wel goed.

Het zal toch de middendemper worden denk ik.

Terug
Naar boven