• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Inlog probs

Fearless

Forumbewoner
Wil ik een reactie plaatsen @ een topic...

moet ik me opnieuw inloggen.

Terwijl ik ook auto. aanmelden aangevinkt heb.

vervolgens moet ik dat topic weer zoeken...en begint het weer vanaf voor af aan.

Ik gebruik google Chrome....

Ik zit nu bij mn vriendin thuis, met internet explorer geen last. Zal dat google chrome wel verwijderen en dan wat anders proberen.

Ik zit nu bij mn vriendin thuis, met internet explorer geen last. Zal dat google chrome wel verwijderen en dan wat anders proberen.

ik heb het probleem dat het forum mijn aanmelding niet onthoud.

naam en wachtwoord ingegeven,log mij elke keer in aan gevinkt.maar ik moet toch elke keer opnieuw inloggen.

bij andere forums onthoud het het wel.

ik heb het probleem dat het forum mijn aanmelding niet onthoud.

naam en wachtwoord ingegeven,log mij elke keer in aan gevinkt.maar ik moet toch elke keer opnieuw inloggen.

bij andere forums onthoud het het wel.

Als het in IE9 wel werkt en in Chrome niet, dan ligt het aan je browser?????

Goedemorgonnnnn!! IE = de slechtste browser, die NIET luistert naar de W3C regels omtrent HTML interpretatie.......

Als het in IE9 wel werkt en in Chrome niet, dan ligt het aan je browser?????

Goedemorgonnnnn!! IE = de slechtste browser, die NIET luistert naar de W3C regels omtrent HTML interpretatie.......

Te hard geroepen, werkt nog niet :(.

Is hij voorlopig wel in te stellen dat je naar de plek terug gaat waar je vandaan komt als je inlogt? Nu gaat hij iedere keer naar de index wat het nog extra irritant maakt ;)

Te hard geroepen, werkt nog niet :(.

Is hij voorlopig wel in te stellen dat je naar de plek terug gaat waar je vandaan komt als je inlogt? Nu gaat hij iedere keer naar de index wat het nog extra irritant maakt ;)

Ik heb het probleem bij mij gevonden.

Ik gebruik eigenlijk altijd een snelkoppeling naar het forum, maar ik zag dat daar nog het ip adres in stond (van toen het forum een tijdje geen dns naam had) in plaats van de volledige url. Bij het oude forum ging dat waarschijnlijk wel goed maar bij de nieuwe niet meer.

bij mij nog steeds hetzelfde.

forum cookies al verwijderd.maar probleem blijft.

automatisch inloggen iedere keer aangezet,maar moet toch steeds opnieuw inloggen.

windows onthoud wel de inloggegevens,en hoef maar de eerste letter te typen.maar bij het vorige forum hoefde dat niet.

heb het forum als startpagina,en voorheen internet aanklikken,en ik was meteen aangemeld.

Ik heb het probleem bij mij gevonden.

Ik gebruik eigenlijk altijd een snelkoppeling naar het forum, maar ik zag dat daar nog het ip adres in stond (van toen het forum een tijdje geen dns naam had) in plaats van de volledige url. Bij het oude forum ging dat waarschijnlijk wel goed maar bij de nieuwe niet meer.

bij mij nog steeds hetzelfde.

forum cookies al verwijderd.maar probleem blijft.

automatisch inloggen iedere keer aangezet,maar moet toch steeds opnieuw inloggen.

windows onthoud wel de inloggegevens,en hoef maar de eerste letter te typen.maar bij het vorige forum hoefde dat niet.

heb het forum als startpagina,en voorheen internet aanklikken,en ik was meteen aangemeld.

even inbreken in dit topic.

Ik heb problemen als ik via mijn mobiel wil inloggen.

gebruik een htc met android 2.3.3

Kan wel alles invullen maar als ik op inloggen druk dan ben ik niet ingelogd.

Iets niet goed ingesteld op mijn tel??

Ben nog niet heel erg bekend met android.

Terug
Naar boven