• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

inlognaam of wachtwoord kwijt meld het hier

origineel gepost door Bastos400

WEER problemen met inloggen,nieuw w8woord aangevraagt,maar krijg er niets op terug heb het nu wel gehad met dat inloggen,elke keer problemen,

gr manta19sr

log je wel in dan op opel-forum .nl en niet op opelforum.nl???

heb ooit es een account hier op het forum gemaakt. waarvan ik dus mijn inloggegevens van kwijt ben.

maar nu wou ik vragen of dat deze misschien compleet verwijderd kan worden zodat ik het mail adres van dat oude account voor mijn nu actieve account kan gaan gebruiken.

het gaat om het account met b.doedijns@casema.nl als mail adres. dit mail adres wil ik gaan gebruiken voor mijn dudie-c20ne account.

grtz bjorn

(ps: er mag ook eerst een verificatie gestuurd worden naar het mailadres, als dat wenselijk is)

origineel gepost door dudie-c20ne

heb ooit es een account hier op het forum gemaakt. waarvan ik dus mijn inloggegevens van kwijt ben.

maar nu wou ik vragen of dat deze misschien compleet verwijderd kan worden zodat ik het mail adres van dat oude account voor mijn nu actieve account kan gaan gebruiken.

het gaat om het account met b.doedijns@casema.nl als mail adres. dit mail adres wil ik gaan gebruiken voor mijn dudie-c20ne account.

grtz bjorn

(ps: er mag ook eerst een verificatie gestuurd worden naar het mailadres, als dat wenselijk is)

is er toevallig iemand die mij hiermee kan helpen, aangezien ik ook al heb geprobeerd mijn inloggegevens op te vragen maar deze nog steeds niet heb en het dus zelf ook allemaal niet kan aanpassen

Heren admins / mods: martijn_maja heeft aangegeven dat hij hier niet meer kan inloggen en verzocht of iemand dat kenbaar kon maken. Bij deze.

Zou iemand hem kunnen helpen weer toegang te krijgen? Hij slaagt er niet in zijn wachtwoord te wijzigen, enkele suggesties van Ronald mochten ook niet baten.

Kunnen jullie hem verder helpen? :)

grtz bjorn

is er toevallig iemand die mij hiermee kan helpen, aangezien ik ook al heb geprobeerd mijn inloggegevens op te vragen maar deze nog steeds niet heb en het dus zelf ook allemaal niet kan aanpassen

Een maat van me kan niet meer inloggen op het forum, het rare hierbij is dat hij dus wel in de ledenlijst staat, maar als je hem aanklikt dan verschijnt het tabblad "geen lid gevonden" terwijl hij hier al eerder gepost heeft.

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=138518

Hij kan dus ook geen contact opnemen en hij heeft ook al geprobeerd een andere naam aan te maken en dat wil ook niet.

Kan dit opgelost worden zodat hij het forum weer kan bezoeken en posten?

Het gaat hierbij om een forumlid genaamd "XR"

[rquote=1822615&tid=115196&author=henk 400rr]Een maat van me kan niet meer inloggen op het forum, het rare hierbij is dat hij dus wel in de ledenlijst staat, maar als je hem aanklikt dan verschijnt het tabblad "geen lid gevonden" terwijl hij hier al eerder gepost heeft.

http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=138518

Hij kan dus ook geen contact opnemen en hij heeft ook al geprobeerd een andere naam aan te maken en dat wil ook niet.

Kan dit opgelost worden zodat hij het forum weer kan bezoeken en posten?

Het gaat hierbij om een forumlid genaamd "XR"[/rquote]

Word aan gewerkt

Is er al voortgang in het toestaan van inlognamen van 2 karakters. ik vind het een beetje rottig staan dat DD1.

Een kennis van mij kon opeens ook niet meer inloggen, en zodoende ook niet meer via u2u hier op reageren.

Zijn post staat nog wel steeds op het forum

Forumnaam is; mar

[rquote=1871602&tid=115196&author=Senatorman][rquote=1871592&tid=115196&author=Duurt]Een kennis van mij kon opeens ook niet meer inloggen, en zodoende ook niet meer via u2u hier op reageren.

Zijn post staat nog wel steeds op het forum

Forumnaam is; mar

Heeft zojuist via mail nieuwe inlog-gegevens van mij ontvangen.

Mvgr Senatorman[/rquote]

Ik kreeg een berichtje van Martijn dat het weer werkte en hij weer kon posten, klasse dat het weer geregeld is:thumbup

Ja ben er weer na 1,5 jaar ongeveer.

Was geblokt en kon geen nw account aanmaken omdat mijn mailadres al via de oude account stond.

Was mijn eigen schuld had te veel geadverteerd en te weinig gepost en dat is tegen de regels.

Gelukkig weer geregeld allemaal, Thanks Duurt.:thumbup

ik kwam er achter via de nieuwsbrief dat ik 2 inlog namen heb hierzo.

kunnen jullie motormuis2 verwijderen, scheelt ook weer ruimte.

gr manta 1

Zo het duurt even maar kan eindelijk op het nieuwe opel-forum terecht :wtf

ben ook gedregradeerd tot normaal lid zie ik :D

ip tracer kun je weinig mee doen denk ik, ik woon inhoogeveen en mijn ip staat in amsterdam in de buurt, wil dat verschil niet graag fietsen haha

Terug
Naar boven