• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Inrijden met caravan er achter doen of niet doen?

@DeMeistah wrote:@trashmetal wrote:tja als een mer als kia al 7 jaar garantie geeft kan opel niet achterblijven he

maar die garantie is geen garantie dat er niets kapot gaat

alleen na de garantie betaal je er zelf voor :jerry

na die garantie is hij alweer weg, en word niet bijverteld dat ik er extra zuinig mee om moet gaan wat betreft inrijden, gewoon rijden zoals je altijd doet.

da's mooi als je dat kan

gelijk aanmelden voor de time attack of sprint op het DAF :jerry

Mario, dan mag mijn naamgenoot wel zorgen dat ie een stuk sneller wordt, anders slaat ie wel een modderfiguur.

En dan komen de VAG jongens weer met "is dat nou Opel Power?"

Mario, dan mag mijn naamgenoot wel zorgen dat ie een stuk sneller wordt, anders slaat ie wel een modderfiguur.

En dan komen de VAG jongens weer met "is dat nou Opel Power?"

ging er even van uit dat hij met een snelle uitvoering op de proppen zou komen

en lachende VAG jongens kunnen we niet hebben nee :jerry

ging er even van uit dat hij met een snelle uitvoering op de proppen zou komen

en lachende VAG jongens kunnen we niet hebben nee :jerry

gaat mij niet meer om snelheid nu, is niet meer te doen met huidige woonwerk verkeer en benzineprijzen.

ben met een astra gtc 2.0t begonnen, 4 autos later eindig ik nu in een corsa 1.2 op lpg

gaat mij niet meer om snelheid nu, is niet meer te doen met huidige woonwerk verkeer en benzineprijzen.

ben met een astra gtc 2.0t begonnen, 4 autos later eindig ik nu in een corsa 1.2 op lpg

@chieltjuh wrote:Lekker zuinig:) -offtopic :thumb

precies, tigra is te oud is teveel vermogen verloren en rij zo ongeveer 1 op 10 op de snelweg, tank zo'n 450-500 euro in de maand, word op lpg rond de 120 en geen wegenbelasting :thumbup

@chieltjuh wrote:Lekker zuinig:) -offtopic :thumb

precies, tigra is te oud is teveel vermogen verloren en rij zo ongeveer 1 op 10 op de snelweg, tank zo'n 450-500 euro in de maand, word op lpg rond de 120 en geen wegenbelasting :thumbup

@trashmetal wrote:snap ik, zelf afgezakt van een c20xe naar een x16xe

toch doet mijn setup er niet voor onder king:

Valt zoveel uit te halen als je wilt he :thumbup

zou na verloop van tijd toch nog wel wat leuks erbij willen met een c20let voor de fun

@trashmetal wrote:snap ik, zelf afgezakt van een c20xe naar een x16xe

toch doet mijn setup er niet voor onder king:

Valt zoveel uit te halen als je wilt he :thumbup

zou na verloop van tijd toch nog wel wat leuks erbij willen met een c20let voor de fun

@DeMeistah wrote:@chieltjuh wrote:Lekker zuinig:) -offtopic :thumb

tank zo'n 450-500 euro in de maand

Meen je dit nou echt? :shock:

@DeMeistah wrote:@chieltjuh wrote:Lekker zuinig:) -offtopic :thumb

@astraTD wrote:@DeMeistah wrote:@chieltjuh wrote:Lekker zuinig:) -offtopic :thumb

Jep, 2x tanken per week van leeg naar vol (60-65 euro per tank) inclusief prive, maar krijg gelukkig wel 30km van de 150km per dag van me werk vergoed :jerry

@astraTD wrote:@DeMeistah wrote:@chieltjuh wrote:Lekker zuinig:) -offtopic :thumb

Jep, 2x tanken per week van leeg naar vol (60-65 euro per tank) inclusief prive, maar krijg gelukkig wel 30km van de 150km per dag van me werk vergoed :jerry

Ontopic ;-): In my humble opinion is inrijden tegenwoordig toch meer een kwestie van de auto laten 'wennen' aan jouw rijstijl? Uiteraard is het niet best om met een (nieuwe) koude motor vol op het gas te gaan en zoals Kaneelschep al aangaf, zorg dat de 'rauwe randjes' er af zijn voordat je tot de max gaat. Mijn Insignia van begin maart 2012 mocht na 200 km mee op wintersport. Pas in zuid Duitsland ben ik één keer góed op het gas gegaan (>200). Terug in NL wacht ik tot de temp.meter (overigens) keurig in het midden staat voordat ik meer toeren maak. Ik zou dus gewoon lekker de sleurhut aankoppelen en genieten van je nieuwe auto.

overigens wel goed dat de Insignia weer een temp.meter heeft, miste ik toch een beetje in m'n vorige Opel (Zafira)

Terug
Naar boven