Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Deze week een witte Meriva 120 PK 1.4 Cosmo Turbo met cosmo+ pakket besteld. Levering over ongeveer 6 weken. We hebben een Nissan Qashqai (van 7-2008) ingeruild. Dat vind ik nog steeds een mooie auto om te zien maar de kwaliteit is ronduit waardeloos. Ook met de organisatie die erachter zit, Nissan Nederland, kun je beter niet te maken krijgen. De service is ronduit belabberd !!
Nu dus Opel. Gelukkig is dit merk een beetje van haar stoffig grijze imago af. We hebben vergeleken met Ford C-Max, Skoda Yeti en Mazda 3. Deze Meriva viel het best in de smaak, vooral door het sportieve voorkomen van het +pakket.
Wat mij opviel is het enorme verschil geboden door de Opel dealers op onze Qashqai. Tussen de dealer in Assen en Groningen zat ruim € 2000,- verschil (incl. cashback actie). Nu dus zaken gedaan in Groningen.
Iemand bekend met dit soort grote verschillen ?
Nu dus Opel. Gelukkig is dit merk een beetje van haar stoffig grijze imago af. We hebben vergeleken met Ford C-Max, Skoda Yeti en Mazda 3. Deze Meriva viel het best in de smaak, vooral door het sportieve voorkomen van het +pakket.
Wat mij opviel is het enorme verschil geboden door de Opel dealers op onze Qashqai. Tussen de dealer in Assen en Groningen zat ruim € 2000,- verschil (incl. cashback actie). Nu dus zaken gedaan in Groningen.
Iemand bekend met dit soort grote verschillen ?