• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

insignia 1.6 tour versus 1.8 vectra GTS

Door de policy van mijn bedrijf mbt CO2 uitstoot mag ik de tourer alleen met de 1.6 motor leasen. Ik heb nu de vectra 1.8 GTS. Kan iemand mij vertellen of ik veel snelheid en trekkracht inlever? De dealer had geen 1.6 staan dus kon ik ook geen proefrit maken.

origineel gepost door goofy13

Door de policy van mijn bedrijf mbt CO2 uitstoot mag ik de tourer alleen met de 1.6 motor leasen. Ik heb nu de vectra 1.8 GTS. Kan iemand mij vertellen of ik veel snelheid en trekkracht inlever? De dealer had geen 1.6 staan dus kon ik ook geen proefrit maken.

Hallo,

Ik denk dat je er aardig op achteruit gaat, en er dus spijt van gaat krijgen :hmmz

De auto op zich is top, maar deze kun je niet vergelijken met de GTS, omdat deze veel lichter is dan de Tourer.

Ik zou er de T nog aan vast plakken :D ;)

Groetjes, Joche

origineel gepost door goofy13

dan kun je nog beter een sparta met pakken.:P

echt nooit doen!!!

ik denk dat als je gaat lopen dat je er dan inderdaad nog eerder bent

ik vond de 1.8 al niet echt te doen in de insignia.

een 1.6turbo rijd inderdaad wel een stuk fijner :)

de 1.6 is echt te klein voor zo'n zware auto, een 1.8 in een vectra kan eigenlijk maar net maar zo'n insignia is nog veel zwaarder.

Terug
Naar boven