• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

insignia 5d verlaagd

hey na de . insignia samenkomst .

heb ik terug een nieuwe update voor de wagen .

vond het orgineel opel speaker systeem niet echt klinken .

dus ja waarom niet even vervangen door wat intersanters .

mijn audio installateur rade met de jl audio c3 650 aan wegens betaalbaar en goede kwaliteit van klank en speaker .

dus bij deze 4 speakers compo sets betelt 4 mounting rings . wil niet verbouwen op de metalen deuren . en het weg werken in het deurpaneel van de crossovers .

1setje steekt er al in vanvoor . wat een klank zeg . en die bass super . te vrede van mijn aankoop morge post in een paar foto's

jajaj . heb foto's gemaakt en geprobeert een filpje te maken van het geluid in de wagen .

hoe meer en langer ik luister des te beter klinkt het . en dan moete de achterste er nog in komen .

ps nog niet versterkt . klinken ze al goed na mijn oren hahahah.

@ nicocorsa, als je een xenon lamp stuk hebt dan is dat helemaal geen probleem je moet ze alleen niet bij Opel halen.

Een setje vervangende xenon lampen kun je al krijgen voor € 50

Ook kun je dan een mooiere kleur kiezen. (bijvoorbeeld 6000K)

Verder sta ik er van te kijken hoe laag je insignia is geworden van alleen die veren. De mijne staat zo hoog dat ik er bijna onderdoor zou kunnen kruipen. Zit er nog verschil in de verschillende onderstellen?

Jeroen

hey beste calibra power. waarom ik da geen xenon heb of aftermarket koop .

ik ben zelf monteur en technieker bij opel koop mijn materiaal orgineel vrijgoedkoop. en gebruik alleen oem materiaal waarom . juist de garantie als het terug stuk moest gaan . en betrouwbaarheid .

bespaar trouwens niet op mijn auto . hey moet trouwens ook 10j mee gaan ook eee

verschil assen van insignia . ik heb een Cosmo 2009 eerste geleverde modellen toen ze uitkwamen . hebgeen flexride .

met de rede als mijn schokdempers versleten zijn er nieuwe bilstein b8 sprint onder komen . super wegligging .

de sport zou 1 cm lager liggen.

mijn verlaging steekt er nu 22dkm op en ben nog steeds super tevreden hier over

Heey

Ik ben nieuw op het forum en zou ook graag men insignia(break) 2013verlagen doormiddel van veren van ong -40 of -45mm

Heeft er iemand enkele goede pics van de wagen met de veren onder?

Heb je bij verlaging met veren ook problemen me de xenon?

Thx

Heey warhamster

Sorry was niet men bedoeling.

Ik zit nog niet zo lang op het forum dus wist niet dat het niet mocht..

Grtz

Terug
Naar boven