• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

insignia freak's

verdorie krijg de foto's niet online . maar okee topic naam klopt wij zijn freak's hahahahah. passie voor de wagen . het voelt echt aan liefde voor het model .

beste alain je hebt mij u virus over gegeven . wij zijn aan iets begonnen .

wete we het einde al :jerry :jerry :jerry :jerry

Heerlijk om tot de selecte groep Insignia "freaks" te horen :wors :thumb :D. Er is maar een recept voor nodig, mooooooooooore Insignia's :jerry :jerry :wub :wub

Nog even een Pic van samenkomst gisteren

[*
awcmd5.jpg
]

@nicocorsa wrote:beste alain je hebt mij u virus over gegeven . wij zijn aan iets begonnen .

[
nqz9c3.jpg
*] Dit misschien Nico :wub :wors

@alaintrines wrote:Heerlijk om tot de selecte groep Insignia "freaks" te horen :wors :thumb :D. Er is maar een recept voor nodig, mooooooooooore Insignia's :jerry :jerry :wub :wub

Nog even een Pic van samenkomst gisteren

[*
awcmd5.jpg
]

he mannen.

da hadde wel efkes kunnen vertellen dan was ik ook effe langs gekomen.

Vandaag de Insignia van Nico nog even onder handen genomen, job was not ready yet :kewlpics :wub :wub :wors :wors

[*
2a9b634.jpg
]

[*
1zgvzph.jpg
]

[
25q3w1s.jpg
*]

[
209rgvs.jpg
*]

:kewlpics :kewlpics

Volgende keer misschien even melden zodat er nog meer "freaks" kunnen komen.

:thumb :thumb

@alaintrines wrote:@nicocorsa wrote:beste alain je hebt mij u virus over gegeven . wij zijn aan iets begonnen .

[
nqz9c3.jpg
*] Dit misschien Nico :wub :wors

morge maak ik een foto van mijn under the hood thanks to you . okee de v6 turbo is mijn ultieme droom nu nog harder

nenenen een echte samenkomst zullen we zo snel mogelijk in elkaar proberen krijgen . maar we willen graag zeker een leuk groepje samen hebben . en liefst na de winter . de oprit was wss niet groot genoeg .

alain echt dankje heb in de zons ondergang nog snel na mijn machien gaan kijken wat leuk nu de karakter lijnen op een andere manier te beleven .

aan de mede andere insignia freaks . mss moete we in de winter eens iets leuk samen doen . als hier interesse is . mss iets minder insignia wegens de koude maar als vrienden van dezelfde hobby . en zo vloeit het gesprek over toch na de opel madness . die wij beleefde . :jerry

Bij deze mijn eerste ervaring met de Marly Xenos, zoals jullie misschien weten loopt de OPC na start ongeveer 1800 rpm gedurende een 30 tal seconden. Vandaag draaide hij na een dag te hebben stilgestaan 1400 rpm !!! Dit is dus een eerste feit :shock:

@nicocorsa wrote:nenenen een echte samenkomst zullen we zo snel mogelijk in elkaar proberen krijgen . maar we willen graag zeker een leuk groepje samen hebben . en liefst na de winter . de oprit was wss niet groot genoeg .

alain echt dankje heb in de zons ondergang nog snel na mijn machien gaan kijken wat leuk nu de karakter lijnen op een andere manier te beleven .

aan de mede andere insignia freaks . mss moete we in de winter eens iets leuk samen doen . als hier interesse is . mss iets minder insignia wegens de koude maar als vrienden van dezelfde hobby . en zo vloeit het gesprek over toch na de opel madness . die wij beleefde . :jerry

Was top middag :wors :wors

@MattVC wrote::kewlpics , dat lipje op de kofferbak in het mat gestoken ziet er wel nice uit Nico ! mooie touch

vond ikook werd toeneen gok als het wel het geslaagd succes ging halen . maar het blijft er op in carbon look zo

@alaintrines wrote:Bij deze mijn eerste ervaring met de Marly Xenos, zoals jullie misschien weten loopt de OPC na start ongeveer 1800 rpm gedurende een 30 tal seconden. Vandaag draaide hij na een dag te hebben stilgestaan 1400 rpm !!! Dit is dus een eerste feit :shock:

zoals ik hier vertelde voorheen merk ik gevoelsmatig geen vermogens winsten . maar merk ik aan mij gevoel aan de motor dat ik een andere type volle soeplere motor heb gekregen toen ik dit product ben gestart in mijn wagen .

Terug
Naar boven