• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insignia gespot topic

origineel gepost door johani500driver

eind dec heb ik er al 2 gezien op de a15

Ik laatst ook ! bij de afslag Tiel-West en bij Sliedrecht !

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Gisteren Insignia als een lesauto gezien :o

Dan moet rijden wel heel gemakkelijk worden :P

ja of niet;)

hij is heel erg lomp groot met parkeren enz. heb m al een paar keer meegehad naar t centrum enzo.

verder vind ik de hoofdruimte achterin waardeloos

dit is onze Insignia:

origineel gepost door Opelkees

origineel gepost door ICEQUEEN_Manta_Logan

Gisteren Insignia als een lesauto gezien :o

Dan moet rijden wel heel gemakkelijk worden :P

ja of niet;)

hij is heel erg lomp groot met parkeren enz. heb m al een paar keer meegehad naar t centrum enzo.

verder vind ik de hoofdruimte achterin waardeloos

dit is onze Insignia:

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_content.paint_result_foto_page?o_id=5930749

Viel me inderdaad ook op van de hoofdruimte. Onze buurman heeft een insignia hatchback. als ik gewoon zit kom ik met m'n hoofd tegen het dak. Denk voor velen toch een afknapper ook al zijn er al zoveel verkocht. toch vraag ik me af: als ik in een hatchback al geen ruimte heb? hoe zit dat bij een sedan want het dak loopt alleen maar schuiner/eerder af. dus daar heb je in theorie nog minder hoofdruimte.

Verder beenruimte genoeg. En het is gewoon een plaatje als je erin zit.

hier bij omgeving arnhem - zevenaar heb ik er al zeker 5 verschillende zien rijden in nog geen week tijd dus denk dat ze aardig populair aan het worden zijn. Heb er helaas geen geld voor maar anders had er zeker hier eentje op de stoep gestaan :P

Insignia gespot:wors maar wel een zeer lelijke deuk in de deur:wtf:fy1

Donderdag de 18de in Roermond.

in regio eindhoven spot ik ze wekelijks.. rijden er echt al een hoop rond hiero! en ik kom ook vaak bij driesen helmond, staan er stuk of 9 binnen :p

ook 1 zwaar dikke opel corsa D OPC metallic blauw met blauw leer, blauwe remklauwen en alles erop en eraan.. mooi dingetje :p

maar kzal is keer paar foto's maken als ik daar weer ben!!

staan ze allemaal bekant :p! van de turbo's tot de normale en de stations!

Deze übervette Insignia Turbo spot ik regelmatig in en om Rosmalen. Dit keer stond hij in het centrum en had ik mijn vriendin inclusief fotocamera bij me! :D

Vooral die 20 inch velgen... :P

2020-OpelInsigniaTurbogespot.jpg

2020-OpelInsigniaTurbogespot2.jpg

2020-OpelInsigniaTurbogespot3.jpg

Gr Wesley

Men buurman heeft der 1 welliswaar van de zaak maar toch..

En op men werk komt een vertegenwoordiger van colorup altijd met een insignia station vind ze allebij erg leuk, aan de station moest ik wel wennen

Gisteren in Nordhorn (D) kwam ik een Sport Tourer OPC tegen, wat een gruwelijke bak zeg!

Hij stond bij een stoplicht, zag hem eerst van achteren, herkende hem op het eerste gezicht niet eens!

Vond alleen die grijze luchthappers aan de voorzijde helemaal niks.

De auto was compleet zwart, zoals het hoort, behalve die grijze luchthappers...

Feauteauw is niet gelukt, ik was te traag met de foon of de OPC was te snel...:hmmz

opelinsigniacombiopc094.jpg

Ik kan elke dag wel tientallen berichtjes posten hier, ze rijden echt bij bosjes inmiddels in allerlei soorten en maten en kleuren.

Al vind ik het met de kleuren een beetje tegenvallen, nu heeft de consument ook weinig leuks te kiezen in kleur

Terug
Naar boven