• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

insignia OPC

alaintrines

Post weinig
Hallo allemaal, bij deze een aantal foto's van mijn insignia OPC.

12209945.jpg

12209958.jpg

12209962.jpg

May the OPC force always be with us :agent

Ik loop nog steeds enkele malen naar de garage om te kijken hahahaha, helemaal gek :lol:

Wauw... wat een auto!!

Ooit hoop ik ook een insignia opc te kunnen rijden.

Helaas zat die niet in mijn budget en heb ik 2 weken geleden een vectra opc gekocht.

Kan het zijn dat ik u zaterdag tegen kwam in de dorpstraat in heer?... volgens mij wel.

Klopt, dat was ik idd in de zwarte gts opc. :D

Ik moest 2 keer kijken, ik dacht komt daar nu echt een insignia opc aanrijden en idd.. prachtige auto en de kleur staat hem top vind ik.

Nou jouw vectra zag er ook top uit :jerry

Altijd leuk om een opel liefhebber te ontmoeten. :thumb

Veel plezier en bekijks met je opc. ;)

Tjonge wat werkt die AFL verlichting super, nu ongeveer 400 km in de insignia gereden en het wordt iedere km leuker....... i am impressed :wors

12225508.jpg

Gas geven dan kolkt die wel ;)

In het verleden heb ik een Corvette 5.7 liter gereden, toen in vergelijking met gemiddeld 1op5 valt nu alles gunstig uit :agent

Bij gas geven is 30 liter geen uitzondering, daarom kijken ze zo vrolijk aan de pomp om de hoek hahahahaha ;)

12259630.jpg

IK zal trouwens bij elke comment proberen een leuke foto te plaatsen :kewlpics :kewlpics

Ach dat benzine verbruik, spaar zegels en koop mooie handdoeken :hmmz

Plaats eens een foto van degene die de benzine verbruikt. (Motorruimte)

Hahahahaha, gewoon laten slurpen is het beste en meeste fun !!!. Ik heb nog geen foto van de motorruimte maar zal bij wat beter weer er een paar maken.

Maar voor de fun wel een andere mooie pic :wors

12261334.jpg

Terug
Naar boven