• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

insignia OPC

Als je de locatie zo goed kent, kan je naast zijn auto wachten en wanneer hij naar buiten komt en de portieren ontgrendeld, BAM dan zit je in de Recaro. :jerry

Hahahaha, ik woon 5 km boven maastricht, dus Astra TD je zult me wel eens tegenkomen :jerry :jerry :thumb :thumb

12300384.jpg

Maak ons niet zo jaloers met die foto's :wub Krijg het nog in me kop om morgen met me bankpasje naar de opel dealer te gaan om ook eentje te bestellen.

Hahahahaha, doen doen dan krijgt die auto eindelijk het aanzien dat hij verdient :wors :wors :wors :wub :wub :wub :thumb :thumb

12303059.jpg

Ik weet nog een mooie te staan voor je ;)

Met 50.000km per jaar beetje duur rijden en kwa ruimte heb ik er niks aan...

Als 2e auto zou het zeker kunnen.. maar 4 auto's voor de deur is wat te veel van het goede.

Leuk plaatje :thumb

Tja dat is inderdaad een feit. Voor de korte ritten is het toch echt 1:5 die hij nodig heeft. Gelukkig dat ik maar 10.000 per jaar incl.vakanties maak.

Ik zag er laatst een op Ebay.de staan met een G3 installatie :hmmz dan wordt het voor de km vreter een stukje aantrekkelijker :angel :angel :angel .

Voor de ruimte kun je ook voor een OPC sports tourer gaan :thumb :thumb .

12303429.jpg

Op de foto staat de amerikaanse OPC een buick :wtf :wtf

Tijdens mijn bezoek in China afglopen Januari zag ik ook de Buick versie van de Astra J en Insignia...

Ze staan nog ergens op mijn camerarol :D

@FKsport wrote:Tijdens mijn bezoek in China afglopen Januari zag ik ook de Buick versie van de Astra J en Insignia...

Ze staan nog ergens op mijn camerarol :D

Plaatsen :D :kewlpics

U vraagt wij draaien (het is trouwens de Buick ''Regal'') :

Ook even wat foto's van de omgeving, ben je een beetje topografisch aangelegd dan weet je de plaatsen ;)

SAM_0315_zps1d74baa6.jpg

SAM_0399_zpsfda57855.jpg

SAM_0398_zps9f4b8b03.jpg

SAM_0671_zps060a237e.jpg

SAM_0707_zps56872c90.jpg

@FKsport wrote:U vraagt wij draaien (het is trouwens de Buick ''Regal'') :

Ook even wat foto's van de omgeving, ben je een beetje topografisch aangelegd dan weet je de plaatsen ;)

SAM_0315_zps1d74baa6.jpg

SAM_0399_zpsfda57855.jpg

SAM_0398_zps9f4b8b03.jpg

Vette foto s , is het shanghai ?

SAM_0671_zps060a237e.jpg

SAM_0707_zps56872c90.jpg

Shanghai de Skyline (Goed gezien)

Onderste is de alom bekende Chinese muur (had eerder verwacht dat je deze herkende ;) )

Zijn 5 van de in totaal 700 gemaakte foto's :D En China is indrukwekkend :shock:

Echt en mooie auto ook is het niet mijn kleur maar verbruik je echt 1 op 5 ?

Ben je meestal in de stad onderweg of vreten de superdikke wielen zo veel ?

Mijn commodore verbruikt gemiddeld 1 op 10 en ik heb vorig jaar op de duitse autobahn en stuk met en duitse insignia opc zamen gereden en de verschillen zijn niet zo groot maar met zo en hoge verbruik had ik niet gerekend.

Vriend van mij heeft en Z 06 heb ik geen kans tegen en verbruikt 1 op 8 tot 1 op 6.

Had ook al aan gedacht en insignia sportstourer opc te kopen maar misschien laat ik toch mijn omega 3.2 ens bij rats in norwegen onder handen neemen.

Hoi dgp sammy, ja bij een beetje doorrijden in de stad moet je nog oppassen om 1:5 te halen :D :D .

Op de autobaan bij 120 niet zuiniger dan 1:10 !!

Maar het is een zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalige auto om in te rijden :wors :wors :wors :wors .

Ik heb al menige opel gereden maar dit is echte klasse

12311173.jpg

Terug
Naar boven