• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

insignia OPC

Prima dan maken we er een leuke wasmiddag van :kewlpics :thumb :D king: :jerry

Er zijn nog meer buurmeisjes die altijd mee poetsen :D :D :wors

12312897.jpg

@alaintrines wrote:Prima dan maken we er een leuke wasmiddag van :kewlpics :thumb :D king: :jerry

Er zijn nog meer buurmeisjes die altijd mee poetsen :D :D :wors

12312897.jpg

geweldig hoe die vriendin in de auto kijkt! :jerry

Ik vind de insignia en prachtige auto ook voor mij met mijn 1.90 goed te rijden maar toen mijn kinderen nog geen 18 waren kon ik hem niet kopen omdat er voor 4 groote personen , mijn zoon is ook boven de 1.90 niet met te rijden was.

Mijn opeldealer heeft vaak genoeg geprobeerd mij over te halen .

Moet wel zeggen dat zo en verbruik voor mij niet echt acceptabel is ook rij ik al mijn leven lang op LPG , bij inmiddels meer dan 3 millioen kilometers ook niet anders mogelijk.

Mijn commodore 4 liter heeft nooit meer dan 1 op 9 nodig.

Bij constant 120 zijn het 1 op 15

Vorig jaar met 50 Liter 520 km gereden op de autobahn met gemiddeld 160 en af en toe zelfs 250 km/ h op de teller.

Vind het sowieso schandalig wat ze in nederland met jullie doen .

Ik betaal in duitsland voor en opc 44900 € jullie 17450 € meer alleen door de bpm .

Jullie betalen per jaar meer dan 5 Milliard bpm boven de nog mals veel hogere wegebelasting .

Vriend van mij uit limburg betaald voor zijn omega met lpg 1200 € per jaar ik betaal voor mijn senator b op lpg 220 € per jaar.

Waar gaat het hele geld naar toe , immers is de lpg in nederland ook niet meer goedkoper dan in duitsland .

Het heet toch wegebelasting maar jullie hebben maar 2360 km autobahn in duitsland zijn het 12845 km dus ik zou toch graag ens weten waar al dat geld blijft en bij jullie de mooiste autos bijna onbetaalbaar zijn.

Ik het 13 jaar in nederland gewoond maar omdat ik en autoliefhebber ben en de huizen in duitsland meestal meer plaats ook voor de autos hebben ben ik dan toch weer naar duitsland verhuisd.

Moet je voorstellen als je met drie man en insignia opc koopt heb je de vierde gratis tegenover nederland.

Gr. Peter

Tja Peter het klopt wel wat je zegt , maar al dat maakt de Insignia OPC wel een zeer exclusieve verschijning in Nederland :thumb . In duitsland zie je ze toch wat meer :hmmz ;)

groet :thumbup

12314399.jpg

geweldige wagen heb je daar zeg, wooww.

strakke kleur, serieus wit !!

schitterende bak gewoon :wub :wub

veel plezier daar aan de andere kant ;)

@dj_lifestyle wrote:geweldige wagen heb je daar zeg, wooww.

strakke kleur, serieus wit !!

schitterende bak gewoon :wub :wub

veel plezier daar aan de andere kant ;)

Thanks voor de complimenten. Ik ben er ook zeer trots op :thumb

Alaintrines, ga ook gewoon lekker naar China, voor een maand of zo.

Dan pas ik wel op je auto, en benzinegeld hoef ik niet.

O ja, hij kan in de garage! :afro

Hahahahahah supermotard das een goeie :D :D , als ik een maand naar China zou moeten zou ik eerst moeten afkicken van het OPC virus............. Kan er nu geen dag zonder. Zelfs in de garage ga ik af en toe ff kijken ;)

12370528.jpg

Ik zou zeggen neem de auto mee! haha

Ooit is het wel goed om je auto langere tijd niet te zien.. als je dan weer terugkomt denk je ''wauwwww'' daar staat die weer...

Dan denk je ook meteen dat je voor de komende periode geen nieuwe auto hoeft te kopen ;)

Maar ik ga wel weer wat Buicks spotten.. Ik zal kijken of ik nog wat :kewlpics kan knippen :)

@alaintrines wrote:Hahahahahah supermotard das een goeie :D :D , als ik een maand naar China zou moeten zou ik eerst moeten afkicken van het OPC virus............. Kan er nu geen dag zonder. Zelfs in de garage ga ik af en toe ff kijken ;)

12370528.jpg

mag de vrouw ook in de opc rijden ?

@alaintrines wrote:Hahahaha, ik woon 5 km boven maastricht, dus Astra TD je zult me wel eens tegenkomen :jerry :jerry :thumb :thumb

12300384.jpg

Die 3 zie ik elke keer als ik de pc aanzet :wub

autow_zpse3fd7432.png

p.s. Jou insignia blijft een lekker ding :wors :wub

Mooi mooi :D :D , ja mijn vrouw mag ook in de OPC rijden maar ze durft niet hahahaha :???: :???: bang voor ieder stoeprandje :hmmz :hmmz .

Denk dat ze maar voor een leuke corsa moet gaan :thumb :thumb

12380780.jpg

Terug
Naar boven