• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insignia OPC

rallyastra

Post vaak
Ja ook komt er uiteraard van de Insignia ook weer een OPC model. Hoeveel pk hij zal krijgen is nog een beetje gissen, jaar geleden hoorde je nog over 370 pk, nu lijkt het er op dat hij "maar" een pktje of 300 gaat krijgen. Wel zeker is dat hij 4x4 krijgt.

opel_insignia_opc-5626-56.jpg

car_photo_230853_5.jpg

Dit wordt je nieuwe directie bak Niels ?? :angel

Eerst ff dat vermogen wat opkrikken natuurlijk, 300 pk, * 4x4 * +/- 1750 kg. :hmmz Dat schreeuwt om meer peekaas natuurlijk.. :vertag :jerry

Jij ook al ! :o king:

Staat ook hoog op mijn verlanglijst die Lotus Omega..

Ben alleen het verlanglijstje kwijt.. :hmmz

hmm, wat me opvalt is die kentekenplaat, hier staat vectra. Zou hij in engeland gewoon vectra blijven heten dan?

origineel gepost door Jigsaw

hmm, wat me opvalt is die kentekenplaat, hier staat vectra. Zou hij in engeland gewoon vectra blijven heten dan?

Ik denk dat deze opc studie gemaakt is voor het daadwerkelijk lanceren van de nieuwe naam Insignia....

Screenshotje van de Vauxhall website :

:wub Love that car, ziet er bijzonder mooi uit. Al vind ik de Irmscher iets beter smoelen maar dat is smaak..:thumbup

Ik heb de Insignia bewonderd bij de stand van Opel op de "Ring".

Op foto ziet hij er slechter uit dan in levende lijve, mooie bak!

ik heb er inmiddels al mee gereden, niet met de OPC, maar met een 2.0 CDTI...

met de OPC zijn ze ook al druk bezig:

opel-insignia-opc-9.jpg

de OPC krijgt overigens 350 PK

350 pk ?! goeiedagschotel zeg :o:o en dat met 4x4 belooft wat !! king:

écht een hele dikke bak !!

Groetjes,

Sjors

Enkel opc line versie de echte opc nog lang niet ze zijn nog maar een goede 10 weken aan het produceren. Wat betreft die 2.0 liter is een goeie starters motor alles eronder laat dat links liggen. de V6 daarentegen dat vliegt heb er vorige week mee gereden. Wel in caravan versie de andere modellen 4 en 5 deurs had ik al genoeg mee gereden

origineel gepost door guyke

Enkel opc line versie de echte opc nog lang niet ze zijn nog maar een goede 10 weken aan het produceren. Wat betreft die 2.0 liter is een goeie starters motor alles eronder laat dat links liggen. de V6 daarentegen dat vliegt heb er vorige week mee gereden. Wel in caravan versie de andere modellen 4 en 5 deurs had ik al genoeg mee gereden

Wat doe jij dan voor de kost????????

als op de foto die opc n hatchback is,,

zouden dan net zoals bij de c geen sedan hatchbacks komen?

bij de c vond ik de hatchback duidelijk mooier, maar bij deze weet ik t eiglijk niet

Als je ze van opzij ziet is het verschil zelfs niet te zien je moet echt gaan kijken waar de verschillen zitten buiten de koffer natuurlijk

Terug
Naar boven