• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Insignia ruitensproeiers

origineel gepost door rickytt3

origineel gepost door speaker

Mr. Serious moet dan wel ff tussen dikke aanhalingstekens !! :wors

echt waar? vond het wel cool klinken :agent :P

Was niet beledigend bedoeld hoor, effe voor de goede orde..:thumbup

ff een aanpassing van mijn kant. Ik had het niet goed gelezen ......

Ik dacht dat Eric bedoelde dat hijzelf Mr. Serious was.................................:jerry

origineel gepost door speaker

ff een aanpassing van mijn kant. Ik had het niet goed gelezen ......

Ik dacht dat Eric bedoelde dat hijzelf Mr. Serious was.................................:jerry

Heel geen gekke gedachte....

origineel gepost door Bartjex88

heb de citroen ruitensproeiers steken, wat een verschil! werkt perfect!

Van welke type heb jij hen dan ?

En waren er aan de sproeiers nog aanpassingen nodig ?

origineel gepost door Bartjex88

Citroen, Ja xsare bestelnummer 6438.v8 en ja, beetje plastic wegdoen en draad tappen en klaar

Oke , bedankt voor de tips :thumbup

Ik wilde ze er vandag ook in gaan zetten in mijn astra-h maar ik krijg de oude er niet uit :swear. Zitten die oude in die parafaanplaat gelijmd ofzo?

Nou ik heb ze ook in huis ,maar toen ik ze om wilde wisselen zag ik ,dat ik ,denk ik ,verwarmde sproeiers heb er zitten nml. aan iedere sproeier 2 draden.

Dus ik kan het denk ik wel vergeten? toch ??:mad:

je zou het toch denken he, zo'n dikke bak.

We hadden vandaag een HOVJ (Hulp Officier Van Justitie) Mee met het werk, welke een insignia 1.6 Turbo bij zich had toevallig haha..)

Willem

Ja die zullen er zeker wel zijn,alleen kon ik zo 123 niet zien waar de stroomdraden eindigde.Potverdorie weer bijna 5 euro verbrast :D

origineel gepost door ahrend

Nou ik heb ze ook in huis ,maar toen ik ze om wilde wisselen zag ik ,dat ik ,denk ik ,verwarmde sproeiers heb er zitten nml. aan iedere sproeier 2 draden.

Dus ik kan het denk ik wel vergeten? toch ??:mad:

Hallo,

Dan kun je het wel vergeten ja, de Insignia heeft deze optie niet :)

De stekker zit bij je interieur filter, deze kun je er natuurlijk wel afhalen ;)

Iedere Vectra heeft deze stekker er wel zitten, maar niet iedere Vectra heeft verwarmde ruitensproeiers :P ;)

Groetjes, Joche

Om het helemaal interessant te maken... Verwarmde Xsara/Insignia nevelsproeiers op een B... Zegt u het maar ;)

origineel gepost door rickytt3

origineel gepost door Opel4all

Iedere Vectra heeft deze stekker er wel zitten, maar niet iedere Vectra heeft verwarmde ruitensproeiers :P ;)

dus als ik het goed begrijp kan iedereen met een C verwarmde ruitensproeiers monteren? Misschien ook wel een leuke modificatie...

Hallo,

Ja dat klopt als de stekker er zit, is het Plug and Play :thumbup

Ik heb hier op het forum, al een keer wat foto's geplaatst van de sproeiers, kompleet met de bestelnummers (ik kan het zo 123 niet weer vinden):(

Groetjes, Joche

origineel gepost door wim-v6

Zijn er geen verwarmde te krijgen voor de Insignia dan??

Willem

@Willem,

De Insignia heeft deze niet, de Insignia heeft een verwarmingselement, deze verwarmd dus het water in het tankje :)

Of die van mij dat ook heeft, dat dit dus standaard op elke Insignia zit weet ik nog niet ;), maar daar kom ik nog wel achter.

Groetjes, Joche

Heb de sproeierkopjes van de insignia vorige week besteld bij de VOD. Zit met smacht te wachten.

Greetz Roel met een C.

Terug
Naar boven